Olen nyt jo toisen kerran silmätulehduksessa ja välissä oli vain muutama päivä. Olen aloittanut edellisten silmätippojen käytön ja olen alkanut miettimään että missä vaiheessa voi heittää bakteerisen ripsarin menemään? Nyt heti vaiko silmän parannuttua? Entä jos ripsari täytyy heittää tässä vaiheessa pois niin voiko aloittaa uuden käytön? Onko teillä kokemuksia tästä?
silmätulehdus ja ripsiväri
2
163
Vastaukset
- 496815
Heität heti pois ja käytät uutta vasta, kun tulehdus on ohi. Muussa tapauksessa aktivoit koko ajan bakteereja. Se on nyt joku aika vaan kyettävä olemaan ilman ripsiväriä.
- Turbosilmä
Oletko täysin varma että kyse on tulehduksesta? Kyseessä voi olla voimakas allerginen reaktio. Olet voinut herkistyä jollekin aineosalle ripsivärissä. Oireet voivat olla samat: punoitusta, rähmintää, turvotusta jne.
Minulle voi tulla joistakin ripsiväreistä n. vuorokauden viiveellä todella voimakkaat reaktiot. Silmät muurautuvat jopa umpeen. En tiedä mille aineelle olen herkistynyt, mutta useimmiten reaktion on aiheuttanut jokin pidentävä/tuuheuttava tms. ripsiväri. Jokin kuituko reaktion aiheuttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371