Har ni lagat mat i micron någon gång? Alltså lagat från färska varor?
Min spis gick sönder och var några dagar utan. Micron blev min räddning. Googlade mycket och till min glädje hittade ja olika recept att laga i micron.
Vet ni vad jag upptäkte? Micromaten smakar bättre, micron bevarar smaken otroligt bra.
Har lagat t.ex köttfärssås, torsk, korv, potatis, ris, sås, med mera.
Rekommenderar att laga då och då mat i mickron, det smakar gott.
Micromat
5
133
Vastaukset
- värt att pröva på
Visst kan man laga,då när micron var på modet,då fanns det kokböcker riktigt för micromat.
Jag tycker bara att man mera måste hålla maten under uppsikt än i ugnen tex,Kolla på om den är färdig och så där.
Morgongröten lagar jag alltid i micron.- nostalgi
Tänk om det hade funnits micron i min ungdom,då hade man bara en elplatta att laga mat på i sin studiebox.
- latmasken
nostalgi kirjoitti:
Tänk om det hade funnits micron i min ungdom,då hade man bara en elplatta att laga mat på i sin studiebox.
Ungsstekt korv med ost och likn. blir inte så bra tycker jag,annat nog.
Har fått min nya spis, men fortsätter att experimentera med micromat. Har hittat bloggar där det finns många recept. Kul att experimentera :)
- smörgåsnisse
Det är alltid spännande med något nytt,du har inte upptäckt den här "brödmaskinen " som var så populär en tid.
Min dotter förde iväg min när hon flyttade hemifrån,undrar om den ännu finns kvar.
Det var läckert med nybakat bröd till frukost.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084