Mien olisi ravintolassa käynti vanhalla asemalla kun en ole pitkään aikaan myöskään sielläkään käynyt karaokea lualamassa?
Tuli vain mieleen sellainen viihdyke seillä Jyväskylässä niin sen auto jaelun jälkeen? Oltaisiin siellä kolmisen tuntia. 9 - 22 välinen aika.
Sitten sieltä siirryttäis sinne Jyväshoviin yöksi tunnelmoimaan eli jatkoille.
Ne jatkot onkin seksin puoleen kallistuvia juttui. Mukava saada vieraan miehen munaa pilluun. Sinä saat naida niin että minä tärisen kiihkosta. Orgasmiin asti eikä yksi kerta sulle riitä saat tehtailla niitä monta peräkkäin. Minä imen aina vaan jäykäksi niin että menee sissään vaikka helposti suuhun.
Mulla on jo kostee kun kirjoitan sulle novellia.
Mies, sininen auto, Nainen aseman laidalla. Kuukautiset ei ole mikään este.
NÄHDÄÄN KLO 13.09 JUNALLA. Saat koittaa jo asemalaiturilla pillua housujen päältä. En minä ole siitä moksiskaan.
Minä koplaan sinua housujen päältä asemalaiturilla kun tulen laivajunalla sinne Jyväskylään intohimoiselle reissulle.
Reissu joka huipentuu vuoteessa hommiin. AAAAAAH! odotan jo innilla 13.12.2014 olevaa tuleevaa treffiä asemalla. Siitä sitten vain kiihkon vallassa,
kumpikin nuolemaan ja imemään tavaraa..minä munaa ja sinä pillua.
Kun se on ohi aletaan panemaan eli saat pillua sydämmes kyllyydestä.
Jerkku?.....
Onkoliikaapyydetty?
0
219
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417