Susuki maasturit

Maasturimies SX4

Taitaa nuo susukin maastoautot S Cross ja SX 4 olla halutuimmat maasturit pohjoismaissa ja eniten ostetut. Mulla on 06 mallinen SX4 nelikko alla ja kyllä kateelliset notkuu ympärillä haitaksi asti. Katsastuskonttorilla halusi katsastusmies väkisin ostaa mun maasturin ja sitten siintä kiinnostui katsastuskonttorin päällikkökin, joten syntyi nyrkkitappelu. Minähän en nelikkoani myy.

10

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollitehtailija

Ylläpidolle on ilmoitettu.

• maasturi mies

Hieno juttu. Vihdoinkin ilmoittauduit. Varmaan kerroit heille, että olet pitkään jo häirinyt palstaa muovipohja jutuilla ja maksamati löpinöillä.

• Landcruiser

Sehän oli kyllä joku Crossin omistaja joka kertoi autossa olevan muovipohjan, myös osamaksun kertoi Suzukimies jättäneen maksamati joten ihan itse täällä omalla palstallanne häiriköitte.

• crossia.

Audi R kasissa ja Ferrarissa on muovipohja, muissa sarjatuotannossa olevissa autoissa ei ole. Nää sinä vakihäirikkö hörhö vaan unia Lantikoista, joita et ikinä saa. Muistappa heti taas raportoida ylläpidolle, kun sulle sanottiin taas pahasti, idiootti. Vai Land Ruiser, buahahahaahhaaaahh.

• Landcruiser

Tässä sinulle yksinkertainen crossimies hieman tietoa, Lantikka ja Landcruiser ovat aivan eri autoja. Lantikasta en todellakaan näe unia.

• kaksinkertainen cros

Land Cuiser köyhällä ja työttömällä!!! Johan vitsin murjaisit. Buahahahaahh. Et kuuna päivänä saa lantikkaa muuta kun uniisi.
        Ps. minä kutsun Land Cruiseria lantikaksi ja sille ei yhteiskunnan elätti voi mitään, heh.

• 2+2=4

Eihän tyhmyydelle tosiaankaan kukaan voi mitään......heh.

• 4-2=2

Sinähän sen tiedät, kun kaikki käytettävissä oleva apu ei ole poistanut tyhmyyttäsi. Tyhmyydestäsi johtuu myös varattomuutesi, josta taas poikii Land Cruiser vain uniin ja ajatuksiin.

• 2+2=4
        4-2=2 kirjoitti:

Sinähän sen tiedät, kun kaikki käytettävissä oleva apu ei ole poistanut tyhmyyttäsi. Tyhmyydestäsi johtuu myös varattomuutesi, josta taas poikii Land Cruiser vain uniin ja ajatuksiin.

Okei, mulla ei ole landcruiseria, mutta haluaisin sellaisen. Kun töitä löytyisi ja saisi käsirahaa haalittua, niin......

• crossia.
        2+2=4 kirjoitti:

Okei, mulla ei ole landcruiseria, mutta haluaisin sellaisen. Kun töitä löytyisi ja saisi käsirahaa haalittua, niin......

Pitihän se arvata, heh. Tyhjätasku näkee unia. Koita hoidattaa itsesi kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe