Sagamar

Olisiko Onnea?

Olen halukas muuttamaan paikkakuntaa ja olen sen eteen jo tehnyt töitä. Miltä näyttää työasia. Saanko työpaikan ja näetkö minulle muuton? Nämä asiat kun kulkevat käsi kädessä.

8

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo kahden vuoden päästä tulee jokin iloinen saavutus muuttoasiaan liittyen. Kolmas vuosi niin tulee eteen työ jolloin tunnet olevasi sillä tasolla mikä tuo sinulle varmuuden ja siitä alkaa hiljalleen uuden asunnon tavoittelu. Neljäs vuosi niin suuntasi muuttuu asuntoasioissa ja luulen siihen liittyy rakkaus.

• Olisiko Onnea?

Kiitos. Mitä on tulossa tähän syksyyn? Kiitos taas:)

• Hei, voisitko selventää mitä asioita haluat että katson!

• Olisiko Onnea?

Olen halukas muuttamaan paikkakuntaa ja olen sen eteen jo tehnyt töitä. Miltä näyttää työasia. Saanko työpaikan ja näetkö minulle muuton? Nämä asiat kun kulkevat käsi kädessä.
      Kiitos. Kysyn uudelleen koska haen työtä nyt! Saanko hakemani työpaikan ja näetkö minulle muuton? Tuleeko kutsu haastatteluun?

• Olisiko Onnea?

nosto Sagamarille. Kiitos Tämä työasia on lähikuukauden asia.

• 1 kk työasioissa: jokin ei ole vielä valmista mitä toivoo, haluaisi niin mielellään päästä eteenpäin. Jokin työ on kyllä tehty valmiiksi. 2 kk uudet asiat tulevat yllättävästi pinnalle, jos ei ole haastattelu joka tulee yllättävästi noin vain, niin on jo parhaassa tapauksessa työ joka "yllättää", - mutta kun otin lisäkortin niin et ole vielä työssä vaan enemmän omissa oloissa, taka-alalla kun toivottua menestystä ei ole. 3 kk: epävarmuutta jotain koskien jatkoon työasioissa, jos on kestävyyttä ja on suunnitelmia joissa hiukan epävarmuutta. Jokin asia ei ehkä ole kypsynyt/valmista. Ja lisäkortti kertoo että suunnitelmat eivät ole käytännössä tekeillä. 4 kk: jotain positiivista tulee täällä kuvaan, toteutusta on ,mutta näkyvät tulokset ovat vielä matkan päässä, ehkä odotat jotain "nurkan takaa" kohta. 5 kk. Et ole päässyt ylös vaan olet vähän avuton tässä vaiheessa. 6 kk Mietit ja odotat jotain parannusta kun jokin asia ei mennyt niinkuin piti.

• Olisiko Onnea?

Kiitos. Muuttoasia mitä näkyy?

• Katson muuttoasioita lähikuukausina eli 1 kk: varovaisuutta, odotat vastausta. uusi asunto: ei voi mennä eteenpäin. 2 kk iloista eteenpäinmenoa yksi asia kerrallaan jossa antaa tilanteen olla kunnes on aika. Uusi asunto: selvyyttä. 3 kk. uusi sopimus tai asunto, mutta kehität tässä jotain ja luot jotain uutta ympäristössäsi, askel uusiin toimiin. Ja kun katson erityisesti uutta asuntoa niin paljon tapahtuu sillä alueella, asiat menevät toivottuun suuntaan. 4 kk: voisin kuvailla sen muutoksi parhaassa merkityksessä, tai innostusta lähteä pois entisestä, ja toteutat tätä äkkinäistä muutosta sinnikkäästi. 5 kk Paljon tapahtuu missä jotain epävarmuutta mukana. 6 kk olet hyvällä tasolla muuttoasioissa, nautit siitä mitä sinulla on. Asiat menevät "oikein".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe