Töissä firmassa, jossa veemäinen päällikkö. Naine, keski-ikäinen. Nälvii välillä, simputtaa, ei osaa johtaa muutenkaan, organisointi sekaisin jne. Jo vuoden päivät minua on piinannut se, että veemäisen työn vastapainoksi otin liian ison autovelan, jonka määrä vain lisääntyi nyt kesällä. Koko ajan mieltä askarrutti työssä se, että miten jaksan, päivästä päivään, että voin lyhentää seuraavat 5 vuotta suuria (1/3 nettopalkasta) osamaksueriä. Päädyin nyt myymään autoni tappiolla pois, vaan eipähän jäänyt enää isoa velkaa. Hiukan kevyempi olo, kunhan saa vähän aikaa säästettyä plakkariin niin voi tarvittaessa taloudellisessa mielessä häipyä duunipaikasta jos ei ehdi tilalle muuta työtä saada (hakenut useita paikkoja tuloksetta).
Ohje muillekin, jotka tuntevat työuupumusta tai ahdistusta ilmapiiristä: koettakaa välttää liiallista velkaantumista asunto-, auto- tai muussa asiassa, ja jos mahdollista, pitäkää mieluummin pieni "vararahasto" e.m. tilannetta varten. Olen päättänyt, että oma henkinen terveys on tärkeämpi kuin maallinen (pankin/rahoitusyhtiön)omaisuus...Tsemppiä!
Piti päästä veloista
6
1491
Vastaukset
- tutulta
Ei kai sen haaskan etunimi ole Riitta? Jos, niin otan osaa ja ymmärrän täysin.
Kenenkään ei tarvi kuunnella vittuilua..onneksi!
Saatkohan yhteyttä minuun..Olen saanut sellaisen mahiksen että haluan auttaa kaikkia jotka haluu apua!
- kantaan
Olet aivan oikeassa tuon lainan ottamisen kanssa.
Itselläni olisi halu vaihtaa kärry uudempaan, mutta kun työ kasvattaa joka päivä k..pää otsassa, niin vanhalla paskalla ajetaan, kunnes löytyy sellainen työpaikka jossa viihtyminen on edes siedettävällä tasolla. - Uupunut
olen samaa mieltä kanssasi velkojen suhteen.On vielä enemmän kiinni siinä työpaikassa josta haluaisi pois jos on velkaantunut.Yritän myös saada ylimääräiset velkani pois ja lähteä viimeistään sitten ellei muuta vaihtoehtoa löydy.
Henkinen vapaus ja hyvinvointi on kaikista tärkeintä vaikkapa elintaso laskisi. - jammu
Jep! Omassa työpaikassani (naisvaltainen ala)on porukka sellainen, että pikkuporukat supisee ja narisee huoneissaan, vaan auta armias jos pitäisi suu avata ja antaa palautetta ja kritiikkiä; eivät uskalla. Ollaan vaan hiiren hiljaa, taustalla pelko persiissä eli parisataatuhatta euroa talovelkaa sun muuta. Naimisissa velan kanssa seuraavat 25-30 v eli talutusnuorassa. Itsellä onneksi ei velkaa ole, eli kerään hiukan säästöön ja häippäisen. On sen verran sairas duunipaikka.
- eetu
olkaa tyytyväisii et on töitä.mut älkää ryhtykö
yrittäjiks,kaikki valtion etu ei kuulu niil
terv. yrittäjä jo 9 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144