Olin armeijassa 78/79 ja sain etenevän kuulonaleneman, joka nyt alkaa vaikuttaa. Kuinkahan moni on saanut kuulovamman armeijassa? Veikkaan, että jos asiaa kukaan uskaltaisi tutkia, niin paljastuisi valtava kansanvitsaus, koska kokonaisten ikäluokkien kuuloja on saatettu tuhota.
Räkäpäillä piti ampua, vierivieressä summittaisesti ja korvissa pelkästään armeijan surkeat napit. Moni minun lisäkseni tunsi kipua korvissaan. Itse oli tykillä vielä tykinjohtanana, jolloin jouduin käyttämään surkeita kuulokemikrofoneja kunnollisten kuulonsuojainten sijaan. Tyklit olivat Raatteentieltä ja kuulokkeet samaa ikäluokkaa.
Armeija tuhosi miesten kuulot?
Kolehmainen
1
173
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616