Sagamar kertoisitko

Enkelini kateissa

Kertoisitko minulle mikä on ristiverisen miehen mielessä tällä hetkellä? Onko välillämme mitään sellaista millä voisi olla tulevaisuutta? Vaikea tilanne ja tällä hetkellä olen vähän ahdistunut tilanteesta. Miten pääsen irtautumaan jos meidän välille ei ole tarkoitettu tämän kummempaa?
Toisena kysymyksenä työkuviot, tulenko vaihtamaan toiseen mutta vähän pienempään paikkaan?

2

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän on tilanteessa missä on kahden välillä ja tuntee jonkinlaista surua siitä mikä on ollut ja mikä on tulossa. On ahdistunut jollain tapaa, tilanne on hankala, ei oikein käsitä todellisuutta ja kokee sen takia asian vaikeaksi. Asiathan eivät ole menneet toivotulla tavalla ja se tuottaa juuri nyt häpeää tai ahdistusta. Sinun kannattaa tehdä asiat hillitysti ja löytää omassa itsessäsi ratkaisut kysymyksiin miten tilanteet käsitellä. Edessä on aika jolloin hienotunteisuus jätetään, ja myös se mikä tekee kipeää. Joskus seurauksia ei kannata miettiä vaan mennä sitä tietä mikä tulee tuomaan rauhan ja helpotuksen.

Et vaihda ainakaan vielä syksyn aikana. Mutta edessä on aika inspiraatiota työasioissa, tulet näkemään että jokin asia onnistuu ja ottaa vastuun siitä. Jokin etu tulee mikä luo mukavuutta.

• Enkelini kateissa

Kiitos vastauksestasi. Näinhän se taitaa olla että nämä kertomasi asiat oli jo "sydämeni sopukoissa" ja alitajunnassani. : D
      Asioilla on aina tapana järjestyä - tavalla tai toisella.
      Kiitos että jaksat vastailla ja oikein hyvää ja lämmintä syksyä sinulle ja kaikkea hyvää muutenkin elämääsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4487
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      459
      1327
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      981
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      893
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      820
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      697
    10. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      42
      689
    Aihe