Hei! Aina kylmäkäynnistyksen jälkeen kierrokset rupeaa laskemaan lähelle 0, ja auto pysyy nippanappa käynnissä (joskus sammuu), lämpimänä ei oikeastaan tee tuota. Ja kylmällä koneella ottaa kierroksia heikosti ja kun lähtee liikkeelle saa painaa kaasua 2500rpm että ei varmasti sammu, liikkeelle päästyä nykii perkuleesti ja tuntuu että tukehtuu, kaasun kun nostaa niin loppuu nykiminen ja auto liikkuu eteenpäin ja voi uudestaan yrittää painaa kaasua että pääsee kiihdyttää? Lämpimällä koneella tekee vähemmin tuota.. tulpat vaihdettu, ei suurta vaikutusta. Mikäköhän voisi olla vikana?
niin ja auto volvo v40 t4 -98, ajettu 210tkm.
mikä vikana?
auttakee
1
76
Vastaukset
- tietsikkaan kiinni
Korjaamolle vikakoodien lukuun niin siitä se alkaa selviämään. turha arvailemalla vaihdella osia vika voi olla melkein missä tahansa.
Esim. lämpötila-anturi tai lambda anturi voi olla syyllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214