Oon siis 14v tyttö ja saisin keväällä mopon. Pituutta mulla on vaan n. 152cm. Oisko kyseinen aprilia mulle ihan liian iso? Pystyisinkö helposti pysähtymään valoissa? Ja kuinka kyytsääminen onnistuisi? Tarviin kipeesti apua! Saa ehotella myös joitakin pienempiä mopoja mutta ei mankia tai pv.
aprilia sx 50cc
7
198
Vastaukset
öö ite omistan apikan ja oon 180cm
ja se on just mulle sopiva- lyhyttyttö
Aprilia sx 50 kuulemma on aika pieni & löytämistäni tiedoista päätellen se olisi aika pieni (istuinkorkeus : 830mm )
eli ELÄ osta apriliaa jos oot 152cm
- lyhyttyttö
Miksi? Sillä oon kaverin luona kokeillu yamaha dt:tä ja ollut mulle sellainen että pystyssä pysyn sen kanssa, ja jostakin tietopaikasta katsoin että yamaha dt olisi korkeampi kuin aprilia sx.
- tyttö15v
lyhyttyttö kirjoitti:
Miksi? Sillä oon kaverin luona kokeillu yamaha dt:tä ja ollut mulle sellainen että pystyssä pysyn sen kanssa, ja jostakin tietopaikasta katsoin että yamaha dt olisi korkeampi kuin aprilia sx.
Itellä Aprilia sx 50, oon 175cm ja se on mulle just sopivan korkune. Joten sori en suosittele, kyllä sulla jotenki vois jalat yltää, mut ei kunnolla.. mieti kuinka hankalaa se sulle olis.
- lyhyttyttö
tyttö15v kirjoitti:
Itellä Aprilia sx 50, oon 175cm ja se on mulle just sopivan korkune. Joten sori en suosittele, kyllä sulla jotenki vois jalat yltää, mut ei kunnolla.. mieti kuinka hankalaa se sulle olis.
Olisiko ehdotuksia muista mopoista?
- CooliTyyppi1943
lyhyttyttö kirjoitti:
Olisiko ehdotuksia muista mopoista?
Suzuki pv/Honda Monkey
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010