Missä olis kiinosttunut 40 - 55 vuotias....

Seksiä liian vähän

Hankalahan se on olla aina oman miehen kans hommien hoiddossa.
Pyydänkin oikein kauniisti jota kuta tulemaan vastaan junasemalle Jyväskylään?
13.14.2014 La olis erillaista viettää se ilta jonkun toisen kanssa.

Ei haitaa vaikka kiinnostuisi vähän muustakin.

7

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örinäää

Minkä niminen on kuukausi nro: 14 ??

• Seksiä liian vähän

Anteeksi kirjausvirhe sen piti olla 12 eli joulukuu. Kuukautta 14 ei ole olemassakaan. Sen piti olla joulukuun 14 päivä. Kirjotusvirhe paholainen.

Hankalahan se on olla aina oman miehen kanssa hommien hoidossa.
        Pyydänkinoikein kauniisti jota kuta tulemaan vastaan junaasemalle Jyväskylään?
        13.12.2014 La olis erillaista viettää se ilta ja yö jonkun toisen kanssa.

Ei haittaa vaikka kiinnostuisi vähän muutustakin.

• kunnon mies

No olisko millainen mieli? :))
      Minä voisin tulla ja tehtäis sitä ja kivaa ;))
      kirjoita minulle salainen E-mail osoite, ni aletaan suunnittelemaan ;))))

haliterkuin

• Tää pitää nyt

Ihana märkä olo ja pillu oli eilen aika kostee. Hankala oli kaivaa. Kiimanen oli sama se kuka minut tyydyttää. Vaikka lähti lauantaina käymään Jyväskylässä enkä kerro muille. Aseman automaatista ostan lipun ja lähen käymään lauantaina JYväskylässä.

Käyhän se kun väliin käy ihan tuskasesksi. Katso missä kohdataan tän viikon lauantaina.

sari.riuttanen@facebook.com

Nyt alkoi kiihottumaan. Kyllä mulle vieraskin kelpaa saat vaikka kaivaa sieltä kun näät minut en vastustele millään tavoin.

Sitten jonnekkin Jyväskylässä huoneeseen missä oltaisiin iltaan. Voi mikä onnen potku onkaan kun tulenkin sinne Jyväskylään.

• Salasuhdehaluansinut
        Tää pitää nyt kirjoitti:

Ihana märkä olo ja pillu oli eilen aika kostee. Hankala oli kaivaa. Kiimanen oli sama se kuka minut tyydyttää. Vaikka lähti lauantaina käymään Jyväskylässä enkä kerro muille. Aseman automaatista ostan lipun ja lähen käymään lauantaina JYväskylässä.

Käyhän se kun väliin käy ihan tuskasesksi. Katso missä kohdataan tän viikon lauantaina.

sari.riuttanen@facebook.com

Nyt alkoi kiihottumaan. Kyllä mulle vieraskin kelpaa saat vaikka kaivaa sieltä kun näät minut en vastustele millään tavoin.

Sitten jonnekkin Jyväskylässä huoneeseen missä oltaisiin iltaan. Voi mikä onnen potku onkaan kun tulenkin sinne Jyväskylään.

Tulenkin jo aamujunalla 8.09 ssinne Jyväskylään. ole vastassa silloin keksi joku paikka missä voimma naida. Saat minulta pillua sen minkä kerkiät. aamusessio se lyhyt pikapano.

Toiselaa kerralla 8.11.2014 ollaan jossain hotellissa ilta ja yösessio.
        Silloin tulen samalla junalla paikalle.

• Fantasiaseksiäkaikkille

En tule sinne tämä on fantasiaa. Kiihkoni on lentänyt taivaisiin!
        Mä levitän sulle jalkani. Painut mun onkaloon. Huudan AAAH!

• Savolainenvääräleuka

Mitteepä tuota huostamaan. Hyvää se miel ongii.

Mielkuvituskii taitaa pelittää mut ei sekkää kaukoo ou tehtynnä. Sillä se ongii vähän jo ongelmallinengii homma ettei ou lähetymis kelpooneen.

No mitteepä tuosta sen enempöö huostamaan. Empä oikee kehtais. Muuten mennöön ja pahast lankaan enpä suosittle.

Ellet sitte harmissa aja ylnoppeutta peltpolliisin kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6183
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3416
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3308
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2525
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2091
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1656
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1443
    Aihe