Terveisiä Mikkelistä
5
101
Vastaukset
- Ryynäsen Topi
Kylläpä mies puhuu täyttä asiaa. Meillä on hyvin samankaltainen ajatusmaailma.
- tunnen suden jäljet
Voi ristus että näitä susipelkureita riitää, itse asun korvessa ja susia sekä karhuja liikkuu ja jopa pihapiirissä on karhu käynyt useamman kerran tänä syksynäkin ja minua ei haittaa lainkaan. Koirani on sisällä silloin kun olen minäkin ja jos susi esim. syö koirani niin se syö sen nälkäänsä.
Katsokaa netin syövereistä kuinka paha susi on, yksi ainoa tapaus suomessa että olisi kajonnut ihmiseen ja sekin epävarma tapaus ja tapahtunut satoja vuosia sitten joten lopettakaa nuo jutut, jos poron susi vie niin mitä sitten, kuolee niitä liikenteen takiakin. - Kyllä näitä riittää
tunnen suden jäljet kirjoitti:
Voi ristus että näitä susipelkureita riitää, itse asun korvessa ja susia sekä karhuja liikkuu ja jopa pihapiirissä on karhu käynyt useamman kerran tänä syksynäkin ja minua ei haittaa lainkaan. Koirani on sisällä silloin kun olen minäkin ja jos susi esim. syö koirani niin se syö sen nälkäänsä.
Katsokaa netin syövereistä kuinka paha susi on, yksi ainoa tapaus suomessa että olisi kajonnut ihmiseen ja sekin epävarma tapaus ja tapahtunut satoja vuosia sitten joten lopettakaa nuo jutut, jos poron susi vie niin mitä sitten, kuolee niitä liikenteen takiakin.Älkää uskoko näitä suden puolesta puhujia. Susia kun ei yksinkertaisesti saa olla liikaa kuten ei myöskään hirviä. Venäjällä on kymmeniä tuhansia susia ja lajin säilyminen näin ollen Suomessakin turvattu.
- kysäsys
Onhan Petoyhdyshenkilö Sateenkaaripoitsumainen pet (d) ofiili??
- osa luontoa
Raukkikset pelkää susia. näkevät painajaisia susista vaikka asuvat kerrostaloissa, täällä maalla susi liikku joka yö ja jopa pihapiirissä ja meitä se ei haittaa, jätämme jopa ruokaa sudelle pellon laitaan, hyvin on kelvannut jauheliha ja kanankoivet yms. Harmi kun emme ole nähneet sutta päivällä, jälkiä on ja paljon ja myös karhu liikku nöin syksyisin tuossa pellolla alle sata metriä pihamaalta, käy syömässä kauraa kun on jäänyt puimatta pellon laidat.
Haluaisimme suden pennun lemmiksi ja tuon karhun kesytettyä niin että söisi kädestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465437Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781135Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758