Oon bi ja haluisin tutustuu muihin tyyppeihin jotka ovat myös jollain tavalla uskossa ja bi/homoseksuaaleja. Laittakaa yhteystietoja alas jos kiinnostaa
jyväskylästä nuori uskovainen bi
4
217
Vastaukset
- jklevl
Tässä kanssa yx uskovainen enemmän "väärään" sukupuoleen kallellaan päin oleva bisse. Usko on mulle henkilökohtanen tärkeä asia, mutta mun kaverit/perhe pitää sitä lähinnä vitsinä. Normi evlut tapakristitty lapsuus. Kun kerron oikeasti uskovani Jumalaan, mua katsellaan lähinnä epäluulosesti ja asia sivuutetaan. Lesboille uskovaisuus tuntuu olevan totaalinen tuen off. Vaikka kerron kannattavani tasa-arvoista avioliittoa. Minulle vaan joku rekattu parisuhde on pelleilyä ja haluan, että liitto siunataan Jumalan ja seurakunnan läsnäollessa. Perusteet sille löytyy Raamatusta, niin kuin vastustajienkin perusteet. Jos haluut kirjotella, niin suloturkki@suomi24.fi Voitas vaihdella ajatuksia...
- Peetu36
KIK : Peetu36
- JonesHenry
Moi! Jos olet kiinnostunut vaihtamaan kuulemisia niin meilaa osoitteeseen JonesHenry@hotmail.fi
- Kundi899
Moikka! :) Täällä kanssa yksi aivan sama ja uskossa.
Laitappa viestiä kundi1989@wippies.fi
Kiitos:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236