Ostin 10€ paysafecardin ja päätin lisätä rahaa steam lompakkooni. kun kaikki oli onnistunut niin päätin mennä katsomaan paljonko lompakossani on rahaa. Lompakossa ei ollut rahaa ja ihmettelin että mikä olisi ongelma. Koitin uudestaan lisätä rahaa mutta se paysafecardin sivusto sanoi että Vähintään yksi tähän kyselyyn käytetyistä korteista ei ole voimassa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme korjataksesi virheen (virhekoodi: tila kulutuksessa, hyväksyttävä kortin tila on: aktivoitu tai käytössä). En tiedä mitä minun pitäisi tehdä olen yrittänyt monta kertaa, olen rebootannu koneen ja steamin mut ei vieläkään toimi. Haluaisin että joku auttaisi minua tässä ongelmassa ja nopeasti. Kyllä minä haluaisin saada 10€:ni takaisin.
Steam lompakko ongelma
steamkäyttäjä1107
2
193
Vastaukset
- arvaakuka3
kaverilla kävi samoin mutta sillä tuli sinne steamiin ajan kanssa ne 10€
- Blu Moonlight
Mulle tapahtu silleen että en pystyny ees lisää kun se sepitti tota samaa viestii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952