Heips!
Olen ajatellut pitää halloween bileet tulevana lauantaina kynttilöiden, ystävien, ruuan ja juoman kera;) Mua kiehtoo halloweenin salaperäinen tunnelma ja näin pimeinä iltoina on kiva saada vähän vaihtelua..
Nyt mietityttää kuitenkin halloween hahmot eli miksi voisi pukeutua.. Viime vuonna olin piru. Mietin että pitääkö olla joku ns. pelottava hahmo kuten noidat yms. Vai voiko pukeutua esim. enkeliksi vai meneekö ristiriitaiseksi? Hyviä vinkkejä kaipaillaan..:)
Hahmot?
8
3402
Vastaukset
- mimsu
älä pukeudu enkeliksi ei se mun mielestä kuulu halloweeniin jos olet mies suosittelen että pukeudut velhoksi jos oot nainen pukeudu noidaks!
- pikkumyy
Pukeudu ehdottomasti noidaksi, se sopii halloweeniin!
- ChildOfBodom
niin. vaikka viikatemies/nainen, vampyyri, joku ihme kummitus, peikko.. :] joku vaan. viikatemiehet muuten jyrää.. :]
- ghoost
hyvii hahmoja on esim. noidat, kummitus, ja sit sellanen missä sul on ihan valkoset vaatteet(valkonen T-paita,ja joku alushame tai vastaava)
mustat hiukset ja tummat silmät ja valkonen naama! - viikatemies
Itse olen myös menossa halloween bileisiin,
ja pukeudun viikatemieheksi :) - Jassy
Jos olet naine pukeudu gootiksi! Eli mustat tai viinipunaset vaatteet, valkonen naama, ja rajun tummat meikit. Kampauksesta kannattaa tehdä erikoinen! Ja, jos olet mies voisi sopia viikatemies, luuranko (asu) tai sitten kurpitsa-asu! Muuten pidimme halloween juhlat ja koulukummini tuli kurpitsana sinne juhliin ja se näytti jänskältä! Asu oli itse tehty.
- Halloween fani....
Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....
- Anonyymi
Halloween fani.... kirjoitti:
Älä pukeudu enkeliksi hyvä ihminen......!!! Halloween tuli siitä kun kauan aikaa sitten ihmiset luuli että halloween iltana demonit tulee maahan ja yrittää valloitta sen.... Ja sitten ihmiset päätti että ne pelästyttää ne demonit pukeutumalla noidiksi, zombeiksi, haamuiksi jne. Ja mitä jos ne olis sitte pukeutunut söpöiksi pikku enkeleiksi?==???? eli pukeudu pelottavaks.....
Kaikki enkelit eivät muuten ole mitään kilttejä ja söpöjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050