Detur huijaa ihmisiä

törkeää käytöstä

Olin varaamassa äkkilähtöä turkkiin deturilta, kun pääsin maksu vaiheeseen maksaminen epäonnistui. Ajattelin että koikeilen toisen kerran, maksaminen epäonnistui taas, mutta huomasin että molemmilta kerroilta rahat olivat kuitenkin lähteneet tililtä, mitään sähköpostia ei ollut tullut deturilta että olisin varannu matkan. Soitin pankkiin ja he sanoivat että peruttavat maksut. Viikkoa myöhemmin minulle selvisi että minulla oli matka turkkiin mutta ei lentolippua eikä mitään ilmoitusta. Pankki ei pystynyt peruttamaan maksua koska maksu oli jo deturilla.nyt Detur ei suostu maksamaan toista matkaa takasin. Olisin kyllä matkalle lähtenyt jos matkalipun olisin saanut! Koitin selvittää asiaa ja kysyin asiakaspalvelusta mihin he ovat matkaliput lähettäneet niin asiakaspalvelijan vastaus oli JOHONKIN! Palvelia sanoi että laita viesti niitten reklamaatio postiin, kysyin että kauvankohan siinä kestäänkun asia käsitellään niin hän vastasi VARMAAN KAUVAN! TÖRKEÄÄ PALVELUA! Kuluttaja asiamies neuvoi ottamaan yhteyttä sähköpostilla koska puhelimen kautta asia ei onnistu. Joudun soittamaan deturin asiakaspalveluun ja kysymää että mihin laitan viestin koska nettisivuilla ei ole selkeään osoitetta siihenkään. Detur vie vain asikkaiden rahat.

4

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkeää käytöstä

Korjaus: Detur ei suostu maksamaan kumpaakaan matkaa takaisin!

• näi mie

Varmin tapa estää vastaavan tapahtuminen, (ihmettelen miten mahdollista) on maksaa credit puolella (visa tms luottokortti) rahat ei lähde tililtä matkan toteutumatta. Lisäksi varausvaiheessa tallentaa koneelle tai tulostaa tapahtuma - vähemmän "käsin puhuttavaa"

• hölmööö

Olisikohan tapahtuneessa asiakkaassakin jotain vikaa ? Onko vähääkään itse toiminut väärin / jopa tyhmästi ? = Tuskin aivan kokonaan Deturin "vika" - pitäähän heidän ennen rahojen palauttamista selvittää asiaa - miten moinen on voinut käydä

• asentajanannnnn

minä olen ostanut monta thaimaan lentoa.siis vain lentoa.aina käteisellä.saan kupongin ja kuitin samantien.ikinään ei ole tarvinnut kysellä perään.erehtymiseen ei tarvita kuin ihminen.täydelliseen sotkuun tietokone!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6832
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4271
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3516
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3402
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3309
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      179
      3304
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2819
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      62
      2280
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      41
      2250
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13