Tehtävä kreatiponisteille. Uskallatko?

Brainiac

53

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossa oli yksi kreationistille vaikea sana: rehellisesti.

• Vrainiac

En minä ole kreationisti, miksi niin luulet? Anteeksi aloituksen kirjoitusvirheestä, minulla on iriitti silmissä.

• giviuvi

Repe tarkoitti, että kreationistien on vaikea olla rehellisiä. Ei siis puhunut sinusta.

• Fiksu kreationisti

Et tietenkään. Jos olisit kreationisti, et tekisi niin typeriä avauksia, kuin tämän.

• Eikö kukaan kreationisti uskalla pisteitään laittaa?

Tämmöinen tavallinen evokki sai älykkyysosamääräkseen 110 joka on ilmeisesti korkeampi kuin 74,8 prosentilla väestöstä.

• Vanha vastaus: yhtä suuri kuin vanhan Rolls-Roycen hevosvoimien määrä.

• Mutta ne päästöt...!

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Mutta ne päästöt...!

Itse asiassa Rolls-Royce on turhan yleinen joten meillä on kauppakassiautoksi harkinnassa kaksi vaihtoehtoa:

http://www.aronline.co.uk/images/avonxj6_02.jpg

Mikäli koira ei sisälly hintaan valitsemme tämän:

http://en.wikipedia.org/wiki/Studebaker_Avanti#mediaviewer/File:1963_Studebaker_Avanti_gold_at_Concord_University.JPG

Emme ajaisi paljoa koska olemme ajokortittomia vaan luotamme siihen että kadun toiselta puolelta saa kyllä kerran viikossa värvätyksi shoföörin.

28-vuotiaana WAIS 153.

• hiski.k kirjoitti:

Itse asiassa Rolls-Royce on turhan yleinen joten meillä on kauppakassiautoksi harkinnassa kaksi vaihtoehtoa:

http://www.aronline.co.uk/images/avonxj6_02.jpg

Mikäli koira ei sisälly hintaan valitsemme tämän:

http://en.wikipedia.org/wiki/Studebaker_Avanti#mediaviewer/File:1963_Studebaker_Avanti_gold_at_Concord_University.JPG

Emme ajaisi paljoa koska olemme ajokortittomia vaan luotamme siihen että kadun toiselta puolelta saa kyllä kerran viikossa värvätyksi shoföörin.

28-vuotiaana WAIS 153.

Avantin ehdottomana etuna on ehdottoman ruostumaton kori.

• naapurin.kissa kirjoitti:

Avantin ehdottomana etuna on ehdottoman ruostumaton kori.

Oliko tuo Studebakerin viimeinen pihaus ensimmäinen amerikkalainen jossa oli levyjarrut?

• Tässä on tärkeämpi testi::

"Koetelkaa itseänne, oletteko uskossa; tutkikaa itseänne. Vai ettekö tunne itseänne, että Jeesus Kristus on teissä? Ellei, niin ette kestä koetusta" (2.Kor.13:5).

• Vastaus Jaakob :

Olen vuosien mittaan koetellut ja tutkinut..en ole uskossa.

• >=3

Sain 128, mutta testi ei ole tarkka alle 18-vuotiailla, joten tulos ei taida olla pätevä.

(En muuten ole kreationisti)

• jyrtsiiboy

Sain maksimituloksen aika helposti.

• cyrbä

"Sain maksimituloksen aika helposti."

Sait siis maksimituloksesi tästä testistä: www.gay-test.com

• ougougöo

>Sain maksimituloksen aika helposti.

Sitten sulle ei tuota ongelmia kertoa paljon tässä uudessa testissä on korkein pistemäärä? Kerro nyt!

• Sain 106 eli noin 65 prossaa yli keskiarvon.

tämä lienee aika korrekti minun kohdallani. en ole koskaan ollut kovinkaan hyvä tuollaisissa logiikka/matematiikkatehtävissä.

• mv-48

sain noin 105%
        Kyllä hävettää yli 1/3 osa % on kirittävää

• mv-48
        mv-48 kirjoitti:

sain noin 105%
        Kyllä hävettää yli 1/3 osa % on kirittävää

Mistä tuo prosenttimerkki singahti pisteisiini?
        Puolustuksekseni voin sanoa että tein tuon testin niin nopeasti etten pohtinut tehtäviä juuri lainkaan. Vastausaika ei ylittänyt 10sek. yhdessäkään osatehtävässä.

• hiukka kade

Tämä testi on ollut aiemminkin tällä palstalla esillä:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11534541

Rehellisesti testiin silloinkin osallistuivat ainoastaan evot. Kukaan kreationisteista ei tohtinut. Kreationisteista *JC esimerkiksi mussutti jotain tavanomaisen typeriä tekosyitään siihen että ei osallistunut testiin. Palstan älyköiksi osoittautuivat:

solon1: 136
      blindwatchmaker: 133
      moloch_horridus: 131

Vastaa kyllä täysin noiden herrojen kommentoinnin korkeaa tasoa.

Itse sain vain 108. Olen evo.

• mv-48

Olikohan edellisellä kerralla sama kun minäkin sain silloin yli 130 pistettä
        Noin iso pistemäärä alkoi silloin jo epäilyttää .

• Fiksu Kreationisti

Sain 68 pistettä, olen tämän palstan viisain!

• joo-0

Sain 110.

• Jyrtsiboyd

Minäpä teen älykkystestin evokeille:

Siis kumpi on älykkäämpi, ihminen vai sattuma-luonnonvalinta-ilmiö?

Ja tässä apua ongelman ratkaisemiseen. Ota kaksi kymmenen palan palapeliä , pilko ne osasiin ja laita pöydälle kaksi kasaa. Toinen sinun kasattavaksesi ja toinen saa kokoontua sattuman ja luonnonvalinnan vaikutuksesta. Kumpi ehtii ensin saaada palapelin kasatuksi?

2. Kysymys: Kykeneekö ihminen tekemään Hornetin sekä tervapääskyn? Kumman kykenee ja kumpaa ei?

3. Kysymys: Kumpi siis on älykkäämpää tuotantoa, Hornet vai tervapääsky?

Huom: Aivopierut on tässä testissä kielletty, ja vain yhden sanan vastaukset kelpaavat.

Minä saavutin jo 13 v. 180 pongoa älykkyystestissä johon opettajat minut laittoivat ihan väkisin.

• Heheeheheheheh

Jyrtsiboy hyvin selität sen että et edes tiedä mitä evoluutio on. Kukaan ei usko sinun saaneen älykkyystestissä 180 pistettä:D Suurin osa taitaa olla sitä mieltä että olet henkisesti jopa jälkeenjäänyt..sinun ÄÖ on siinä 7-9 vuotiaan tasolla taatusti.

• >=3

"Minä saavutin jo 13 v. 180 pongoa älykkyystestissä johon opettajat minut laittoivat ihan väkisin."

Ei millään pahalla, mutta nyt kyllä purskahti teet pitkin näppäimistöä... xD

• Heheeheheheheh kirjoitti:

Jyrtsiboy hyvin selität sen että et edes tiedä mitä evoluutio on. Kukaan ei usko sinun saaneen älykkyystestissä 180 pistettä:D Suurin osa taitaa olla sitä mieltä että olet henkisesti jopa jälkeenjäänyt..sinun ÄÖ on siinä 7-9 vuotiaan tasolla taatusti.

Siihen aikaan maksimi oli 1000.

• >=3

"Toinen sinun kasattavaksesi ja toinen saa kokoontua sattuman ja luonnonvalinnan vaikutuksesta. Kumpi ehtii ensin saaada palapelin kasatuksi?"

Ihminen, koska luonnonvalinta ei ilmiönä kokoa palapelejä. Harvinaisen typerä vertaus.

"Kykeneekö ihminen tekemään Hornetin sekä tervapääskyn? Kumman kykenee ja kumpaa ei?"

Hornetin kykenee, pääskyä ei. Erittäin hyödytön vertaus, koska kukaan ei väitä, että ihminen olisi luonut pääskyn.

"Kumpi siis on älykkäämpää tuotantoa, Hornet vai tervapääsky?"

Hornet, koska tervapääsky ei ole kenenkään tuotantoa.

Mikä olikaan tämän "testin" pointti?

• Krevo...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Siihen aikaan maksimi oli 1000.

Joo, maksimi on siis 200.
        Einsteinillä se oli 190, ja nykyään esim. Stepheng Hawking on pongannut noin 180.
        Ne on todella harvinaisia tuloksia, ei niihin yllä edes promille kansalaisista, kuten ei myöskään tulokseen 10 tai 20, jos on kuitenkin ottanut testin vakavasti... Tietysti tulosta voi laskea jonkin verran se, että osa rupaa täysin pilailemaan, koko testin kustannuksella ja saada alle 60, ja heittää vain satunnaisesti tai vastata tahalleen väärin.

• jyrrrrrr
        Krevo... kirjoitti:

Joo, maksimi on siis 200.
        Einsteinillä se oli 190, ja nykyään esim. Stepheng Hawking on pongannut noin 180.
        Ne on todella harvinaisia tuloksia, ei niihin yllä edes promille kansalaisista, kuten ei myöskään tulokseen 10 tai 20, jos on kuitenkin ottanut testin vakavasti... Tietysti tulosta voi laskea jonkin verran se, että osa rupaa täysin pilailemaan, koko testin kustannuksella ja saada alle 60, ja heittää vain satunnaisesti tai vastata tahalleen väärin.

Niinpä, minähän se lienen tälläkin palstalla olevan ainoa joka on kyennyt kyseenalaisatamaan jotkin sinänsä erinomaisen älykkään Hawkinsin jotkin houreet.

Kuka muu pystyy samaan?

• Krevo....
        jyrrrrrr kirjoitti:

Niinpä, minähän se lienen tälläkin palstalla olevan ainoa joka on kyennyt kyseenalaisatamaan jotkin sinänsä erinomaisen älykkään Hawkinsin jotkin houreet.

Kuka muu pystyy samaan?

Joo, ymmärrä nyt jyrr, että ei älykkään tarvitse olla oikeassa, hänen korttinsa onkin se, että muut ymmärtävät asian mieuluummin päinvastoin, ja saattaa olla itsekin siitä samaa mieltä, jos herättyykin herttaiseksi....

• Veikko...
        Krevo.... kirjoitti:

Joo, ymmärrä nyt jyrr, että ei älykkään tarvitse olla oikeassa, hänen korttinsa onkin se, että muut ymmärtävät asian mieuluummin päinvastoin, ja saattaa olla itsekin siitä samaa mieltä, jos herättyykin herttaiseksi....

Ei Stepheng Hawkingsin puheet viittaa muuhun, kuin että on "Mother Fuckeri"; jos pitää graviaatiota maailmankaikkeuden luojana....Mutta ei se Hellvetti ole paha....

• >=3
        jyrrrrrr kirjoitti:

Kuka muu pystyy samaan?

Kyseenalaistit, kyllä. Osoitit vääräksi, et.

• Jyrtsipoika
        >=3 kirjoitti:

"Toinen sinun kasattavaksesi ja toinen saa kokoontua sattuman ja luonnonvalinnan vaikutuksesta. Kumpi ehtii ensin saaada palapelin kasatuksi?"

Ihminen, koska luonnonvalinta ei ilmiönä kokoa palapelejä. Harvinaisen typerä vertaus.

"Kykeneekö ihminen tekemään Hornetin sekä tervapääskyn? Kumman kykenee ja kumpaa ei?"

Hornetin kykenee, pääskyä ei. Erittäin hyödytön vertaus, koska kukaan ei väitä, että ihminen olisi luonut pääskyn.

"Kumpi siis on älykkäämpää tuotantoa, Hornet vai tervapääsky?"

Hornet, koska tervapääsky ei ole kenenkään tuotantoa.

Mikä olikaan tämän "testin" pointti?

Tyhmä, pointti oli saada joku toope kertomaan että hänet on aivopesty uskomaan että joku Hornettia selkeästi nerokkaampi lentolaite ei olisikasn älykästä tuotamtoa.
        Ja tähän katiskaanhan sinä uit ensimmäisenä.

• kujrtgefd
        Jyrtsipoika kirjoitti:

Tyhmä, pointti oli saada joku toope kertomaan että hänet on aivopesty uskomaan että joku Hornettia selkeästi nerokkaampi lentolaite ei olisikasn älykästä tuotamtoa.

jyrtsi kai tiedät miten helevetin tyhmä ihminen sinä olet?

• >=3
        Jyrtsipoika kirjoitti:

Virhe onkin siinä, että yritit verrata kahta täysin erilaista asiaa, konetta ja orgaanista eliötä, toisiinsa, ja tehdä siitä typeriä johtopäätöksiä. Hornetilla ja tervapääskyllä ei ole oikeastaan mitään yhteistä.

Hornetti sitäpaitsi lentää nopeammin kuin tervapääsky, ja sillä on monia ominaisuuksia, joita tervapääskyllä ei ole.

Ja minähän vastasin "testiisi", joten mihin kysymykseen muka vastasin väärin?

• gbxfdvcxsza<

Jyrtsi painoi vahingossa nollan loppuun...

• Samasta puusta

113 korkeampi kuin 80.7% väestöstä.

Uskon Luojaan. Luomistapaa en pidä niin merkityksellisenä että uskoni riippuisi sen varassa.

• Samasta puusta

Toisin sanoen Luoja loi niinkuin loi. Se riittää minulle.

• Eri ouusta
        Samasta puusta kirjoitti:

Toisin sanoen Luoja loi niinkuin loi. Se riittää minulle.

Etkö sinä haluaisi edes jotain todisteita siitä luomisesta ja luojasta?

• Samasta puusta

Ne todisteet jotka olen saanut, on riittänyt synnyttämään uskon.

Vaimoni joka myös on uskossa, sai pisteitä 119.
      Tunnen lievää ärsytystä ;)

• Ihan aluksi

"Tehtävä kreatiponisteille. Uskallatko? "

Kahdessa kun evoluutikko parantaisi: oikeinkirjoituksessa. Ja lakkaisi esiintymästä useammalla nikillä.

• Brainiac

Äläpä opeta..Olen tällä hetkellä puolisokea iriitin takia. Kreturessukat ne multinikkeilee täällä:)

Kumpa kreturessukat lopettaisivat valehtelun, todellisuuden kieltämisen ja hyväksyisivät oikeat tieteelliset todisteet.

• Brainiac kirjoitti:

Äläpä opeta..Olen tällä hetkellä puolisokea iriitin takia. Kreturessukat ne multinikkeilee täällä:)

Kumpa kreturessukat lopettaisivat valehtelun, todellisuuden kieltämisen ja hyväksyisivät oikeat tieteelliset todisteet.

Iriitti on ikävä ongelma.

Mitähän luolamiehet teki kun tuli iriitti?

• Aloittaja on

kettumainen.

• Krevo....

Mää kävin EU-ÄO-testissä, ja sain 116.
      http://www.ao-testi.eu/fi-fi/tilastot

10 pistettä hävisin "Brad Pittille"....
      En mää Mensan testiin mee, koska en tostakaan ainakaan ekayrittämällä saanut yli 130:ntä....
      Tietenkin tuo testi oli hieman vaikeampi, koska teoriassa kaikilla valtakunnilla pitäisi tuossa testissa olla tuloksen noin 100, eli ei kansankuntien välillä pitäisi olla eroa siinä, mikä on Normaalijakauman keskiarvo, kaikilla kansalaisilla, eli sata, eli tuossa testissä oli pisteytyksessä jokin VIRHE....
      Omaan tulokseen yltää noin 12% ihmisistä....

• Veikko....

HIFKi on alottanut kauden aivan järkyttävästi, se uhkaa kohta saada koko kauden Äookseen yli 140 pistettä, kun maksimi on 180 pistettä,m 60 ottelusta, ellei niitä tällä kaudella runkosarjassa ole enemmän....
        Eli koska maksimi oli 180, niin esim. Kärppien 131 pisteen ÄO oli viimekaudella:
        131/180*200 = 145.55566

Jos pisteitä on enemmän sillä pääsisi Hifkinkin pelaajat jo Mensaan....
        Tais Mensan raja olla jotan 150? Mun peruskoulun lukion aineiden keskiarvo oli jotain 8,7 kaikilla luokilla, muutamana vuonna oli päälle ysinkin...
        (8,7-4)/6*200 =156,667,Äooksi muutettuna, eli kyllä minä silti alisuoriuduin tuossa testissä(116), tai olin vain koulussa ahkerampi, mitä ÄOONi olisi edellyttänyt, tai sitten sain muutamana vuonna vähän liian helposti arvosanoja....Omana koulunkauteni oli houkkamaista se, että poikien pinkoiluja ei kaverit hyväksyneet....Inkinen sai kai 10.0 kerran keskiarvoksi, se taisi olla paholaisen ansa äijälle, valitettavasti....
        116/200*6 4 =7,48, eli väittivät mun keskiarvoni olleen vain 7,5 eli se ei ollut kyllä totta...

• Pakstori....
        Veikko.... kirjoitti:

HIFKi on alottanut kauden aivan järkyttävästi, se uhkaa kohta saada koko kauden Äookseen yli 140 pistettä, kun maksimi on 180 pistettä,m 60 ottelusta, ellei niitä tällä kaudella runkosarjassa ole enemmän....
        Eli koska maksimi oli 180, niin esim. Kärppien 131 pisteen ÄO oli viimekaudella:
        131/180*200 = 145.55566

Tais Mensan raja olla jotan 150? Mun peruskoulun lukion aineiden keskiarvo oli jotain 8,7 kaikilla luokilla, muutamana vuonna oli päälle ysinkin...
        (8,7-4)/6*200 =156,667,Äooksi muutettuna, eli kyllä minä silti alisuoriuduin tuossa testissä(116), tai olin vain koulussa ahkerampi, mitä ÄOONi olisi edellyttänyt, tai sitten sain muutamana vuonna vähän liian helposti arvosanoja....Omana koulunkauteni oli houkkamaista se, että poikien pinkoiluja ei kaverit hyväksyneet....Inkinen sai kai 10.0 kerran keskiarvoksi, se taisi olla paholaisen ansa äijälle, valitettavasti....
        116/200*6 4 =7,48, eli väittivät mun keskiarvoni olleen vain 7,5 eli se ei ollut kyllä totta...

Tietysti tuossa testissä ei ollut välttämättä hylätyn raja nolla vaan jotain 50?
        Ja kympin raja juurikin 150 pistettä?
        (116-50)/(200-50-50)*5 5 =8.3 joo, okei, oli muutamana vuonna alastetta keskiarvoni juurikin 8,3... tai 8,4.
        Eli kympin saisi 150:llä

• Maukino
        Pakstori.... kirjoitti:

Tietysti tuossa testissä ei ollut välttämättä hylätyn raja nolla vaan jotain 50?
        Ja kympin raja juurikin 150 pistettä?
        (116-50)/(200-50-50)*5 5 =8.3 joo, okei, oli muutamana vuonna alastetta keskiarvoni juurikin 8,3... tai 8,4.
        Eli kympin saisi 150:llä

Tai tuokin siis VÄÄRIN: koska 7 pitää asettaa 100:ksi, kas näin:
        (X -Y)/(200-100-Z) *3 7 = 7
        X - Y = 0
        X = Y = 100
        ( Z ilmaisee, mikä määrä 10:n kouluarvosanasta voi jäädä pois 200 Äoosta)

Mun 116 oli siis normaalijakaumassa...

(116-100)/(200-100-50)*3 7 = 7.96 eli juurikin 8: sain.

Äooni oli siis silti paljon huonmpi kuin kouluarvosanani, tosin TTYULLÄ on aikusiempana mennyt varmaan korkeintaan tuota 8:n tasoa....
        Matikasta sain aina 9 tai 10. Mutta isoveli Ari sai aina 10:n, eikä oman väitteensä mukaan menettänyt SIITÄ yhtään pistettä, koko peruskoulu ja lukioaikana, edes YO-kokeessa, mää menetin 4 pistettä...

50 pisteellä saisi tasan nelosen...

Viitosen saisi:
        (X - 100)/(50)*3 7 = 5
        3X = (-2)*50 300
        X= 66.666666, eli kuuluisalla PEDON Lukemalla saisi viitosen....

• Shakstori....
        Maukino kirjoitti:

Tai tuokin siis VÄÄRIN: koska 7 pitää asettaa 100:ksi, kas näin:
        (X -Y)/(200-100-Z) *3 7 = 7
        X - Y = 0
        X = Y = 100
        ( Z ilmaisee, mikä määrä 10:n kouluarvosanasta voi jäädä pois 200 Äoosta)

Mun 116 oli siis normaalijakaumassa...

(116-100)/(200-100-50)*3 7 = 7.96 eli juurikin 8: sain.

Äooni oli siis silti paljon huonmpi kuin kouluarvosanani, tosin TTYULLÄ on aikusiempana mennyt varmaan korkeintaan tuota 8:n tasoa....
        Matikasta sain aina 9 tai 10. Mutta isoveli Ari sai aina 10:n, eikä oman väitteensä mukaan menettänyt SIITÄ yhtään pistettä, koko peruskoulu ja lukioaikana, edes YO-kokeessa, mää menetin 4 pistettä...

50 pisteellä saisi tasan nelosen...

Viitosen saisi:
        (X - 100)/(50)*3 7 = 5
        3X = (-2)*50 300
        X= 66.666666, eli kuuluisalla PEDON Lukemalla saisi viitosen....

Shakkiseloni on tällä hetkellä vain 7-.
        Jos kympin saa yli 2500-tuloksella ja viitosen selolla 500:?
        (1213-500)/(3000-500-500)*5 5 = 6.7824 = 7-

Mutta olin vähän epäonninen EKA turnauksessa, ne pistää liikaa painoa ekalle esiintymiselle, sen jälkeen oon B:ssä melkein aina saanut yli 2/5 pistettä...Ja voitan yhtennän niiden 1300 pelaajat, tosin päälle 1400:ia vastaan vaikeuksia, koska häviän niille 15 minuutin matseissakin ajalla, vaikka olisin asemallisesti hiukan voitolla, ne pitäisi tuomita tasapeleiksi... Tokihan minusta on matinkin tehnyt monasti 1300-pelaaja...Aika usein luovutan....

Eli 7 - keskiarvoinen shakkipelaaja on (S)eloltaan...
        (X - 500)/2000*5 5 = 7
        5X = 2*2000 2500
        X = 1300

Muutama turnaus vielä niin ooon juuri tuo, ehkä....
        Pikapeleissä tosin oon paljon huonompi kuin pitemmissä, eikä Tammerissa vielä pelata juuri muita....5 minuutin peleissä en ole edes tyydyttävä, vaan aivan paska....

• Veikko.
        Veikko.... kirjoitti:

131/180*200 = 145.55566

Tietenkään vain jääkiekossakaan EI voi asettaa nelosen rajaa nollaksi, vaan täytyy asettaa vaikkapa 1/3 pistettä kaikista viitoseksi. Kuitenkin jääkiekossa ON mahdollista voittaa kaikki ottelut, mutta silti siinä kympin raja on varmaan vain 150 pistettä?
        (X-60)/(180-60-50)*5 5 = 7
        5X =2*70 300
        X = 88 olisi 7:n raja....Tuolla pistemäärällä tavallisesti oltiin "PlayOFFeissa"?

Viimekaudella tosin pääsi 87:llakin pelinlopetuksiin....
        Sori, meni aika raakasti asian vierestä, mutta ei ehkä kuitenkaan, mestareiden peli urheilussakin on aikamoista ÄOON testaamista, että hakee sellaiset paikat, mistä on mahdollista tehdä maali, ja puolustaa järkevästi, ja voittaa ne OIKEAT pelit....

Tänään olin pelaamassa Sälbbariä noin tunnin, ja peli päättyi 12-12, aiemmatkin oli tasapelejä, 17-17 edellinen ja sitä edellinen tapettin tasapeliksi jatkoerässä, vaikka varsinaisen peliajan hävisimme 14-12 niin seuraava jatkoerä, kolmesta poikki oli 3-1 meille, eli järkyttävän yhtä huonoja aina olimme, puolustus on meidän peleissä ollut todella huono, maaleja tuli solkenaan, vaikka maali oli asetettu nurin....Puolustuspeli ei ole niin helppoa, kuin väitetään....

• Veikko.
        Veikko. kirjoitti:

Tietenkään vain jääkiekossakaan EI voi asettaa nelosen rajaa nollaksi, vaan täytyy asettaa vaikkapa 1/3 pistettä kaikista viitoseksi. Kuitenkin jääkiekossa ON mahdollista voittaa kaikki ottelut, mutta silti siinä kympin raja on varmaan vain 150 pistettä?
        5X =2*70 300
        X = 88 olisi 7:n raja....Tuolla pistemäärällä tavallisesti oltiin "PlayOFFeissa"?

Viimekaudella tosin pääsi 87:llakin pelinlopetuksiin....
        Sori, meni aika raakasti asian vierestä, mutta ei ehkä kuitenkaan, mestareiden peli urheilussakin on aikamoista ÄOON testaamista, että hakee sellaiset paikat, mistä on mahdollista tehdä maali, ja puolustaa järkevästi, ja voittaa ne OIKEAT pelit....

Tänään olin pelaamassa Sälbbariä noin tunnin, ja peli päättyi 12-12, aiemmatkin oli tasapelejä, 17-17 edellinen ja sitä edellinen tapettin tasapeliksi jatkoerässä, vaikka varsinaisen peliajan hävisimme 14-12 niin seuraava jatkoerä, kolmesta poikki oli 3-1 meille, eli järkyttävän yhtä huonoja aina olimme, puolustus on meidän peleissä ollut todella huono, maaleja tuli solkenaan, vaikka maali oli asetettu nurin....Puolustuspeli ei ole niin helppoa, kuin väitetään....

Tietenkään vain jääkiekossakaan EI voi asettaa nelosen rajaa nollaksi, vaan täytyy asettaa vaikkapa 1/3 pistettä kaikista viitoseksi. Kuitenkin jääkiekossa ON mahdollista voittaa kaikki ottelut, mutta silti siinä kympin raja on varmaan vain 130 pistettä?
        5X =2*70 300

Eli tietysti koko arvoalueesta pitää vähentää ne arvot, joille ei tehdä suoraanverrannollistusta....

• Suhtisteoria....
        Veikko.... kirjoitti:

131/180*200 = 145.55566

ÖÖ, tai ei se HIFKILLÄKÄÄN näytä enää kuin 17/24*180 = 127,5 pistettä...
        Ja koko kausi pitäisi mennä samalla sykkeellä, muuten ei sekään onnistu.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87