Mönkijä ei käynnisty

Pasiliini

Missähän mahtaisi olla vika kun Yukon EXL 150 -mönkijä ei käynnisty ? Saatiin kyllä käyntiin kun laitettiin loraus bensaa suoraan tulpanreiästä sylinteriin ja sen jälkeen toimi hyvin. Kovin vaan hankala tapa käynnistää tuolla tavoin joka käyttökerta ; ) Pyörittää kyllä hyvin, mutta ei vaan herää käyntiin. Polttoainepumppu vai mikä mahtaa olla sökönä ?

11

10371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa tarkistaa kaasutin ja puhdistaa ainkin neulat.. Letkut myös, koska voivat olla sakkautuineta ja siitä syystä tukkeutuneet..

• Pasiliini

Kiitos vinkistä, ei tuosta ainakaan haittaa ole jos puhdistaa. En vaan ymmärrä miten se kone kävi hyvin sen jälkeen kun saatiin se käyntiin tuolla vippaskonstilla. Jos siellä olisi tukossa letkut ja muut niin ei kait se sais bensaa ollenkaan käydäkseen ? No, en mä ymmärrä paljon muutakaan :)

• Anonyymi

kampiakselin teva tai tevat vuotaa

• suomi24 vika löytyy

Käynnistyskompensaattori lienee vioittunut, ei saa kunnon seosta käynnistäessä joten se on vaihdettava.

• Pasiliini

No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)

• Pasiliini
        Pasiliini kirjoitti:

No tuossa on vajavaiseen ymmärrykseeni mahtuva syy, kiitos esittäjälle. Mahtaneeko oll vaikea osa vaihtaa kun en ole ikinä moisesta osasta kuullutkaan ? :)

Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?

• suomi24 vika löytyy
        Pasiliini kirjoitti:

Vai kuuluuko osa kiinteästi kaasuttimeen ?

se oli vitsi.

• Pasiliini
        suomi24 vika löytyy kirjoitti:

se oli vitsi.

Aha, rasvamontussa olis kait aiheuttanut röhönaurut, mutta nyt ei uponnut.

• Oliskohan polttoainehana kiinnipysyvää mallia, aukenee vasta kun kone käy? Kannattaa ainakin tutustua tuon hanan toimintafilosofiaan. Näitä tällaisia hanoja on ainakin skoottereissa, mm. Yamahassa törmäsin aikoinaan sellaiseen.

• acrtu

löytyykö vikaa??

• Anonyymi

Minä laitoin auton akulla käyntiin, kun omalla ei lähtenyt. Ja aina pärähti käyntiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe