nesteen kertyminen

lopettettua?!

minkä takia muuten alkaa kertymään nestettä kun tupakoinnin lopettaa??.. nyt 2 vko. polttamatta ja huomaa kuinka on kertynyt nestettä, tiedän että se lähtee pois mut mietin vain minkä takia sitä nestettä kertyy?? tietääkö kukaan? mun parilla kaverilla on käynyt myös samalla lailla joskus.. kaikillahan ei tee näin , mutta joillekin käy näin..

Lopettaa kannattaa kyllä joka tapauksessa ;) nää jututhan on ihan väliaikaisia ja kuinka paljon muuta hyötyä siitä lopettamisesta on, todella paljon =)

kiitos vain näin etu käteen jos joku tietää vastauksen!

6

4972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyy

sitä nestettä kertyy? keuhkoihin?

• alkup.

siis yleensä elimistöön... niinku painoa on tullu pari kiloa lisaa, sellanen vähä turvonnu olo...

• Hessu
        alkup. kirjoitti:

siis yleensä elimistöön... niinku painoa on tullu pari kiloa lisaa, sellanen vähä turvonnu olo...

Johtusko lisääntyneestä syömisestä ja sitäkautta nesteen kertymisestä kehoon. Periaatteessa lopettaessa pitäisi käydä toisten koska nikotiini lisää sen kyseisen hormonin jonka nimeä en nyt muista(joku a:lla alkava) määrää. ja sitä kautta lisää nestepitoisuutta elimistössä/rasvakudoksessa. Voi tietysti olla että elimistö menee pieneen shokkiin , kun se ei saakkaan kyseistä ainetta(ainakaan niin suurta määrää, jos käytät nikotiinivalmisteita),
        ja sen takia sitten turvottelee.

• ...

kun lopettaa tupakanpolton. Paino nousee sen viis kiloo helposti jos ei ole tarkkana. Sitä mukaan varmaan kertyy nesteitäkin.
      juo paljon vettä, se auttaa muutenkin tupakantuskaan ainakin joskus.... tai niin on sanottu...

• T:reelta

Lopetin vuosi sitten. Hoikasta tuli solakka, siis 2kg tuli lisää painoa. Se on kuulemma vakio, ellei rupea (!) syöpöksi. Vesi on kaiken a ja o. Olen samaa mieltä - juo paljon. Minulla oli alkukuukausina iso tuoppi vettä saatavilla, ja nimenomaan huoneenlämpöistä, koska se auttaa rauhoittamaan suun limakalvoja, eli yhtä osaa tupakantuskasta. Mietoja makuja alkuun... Muuta ei tarvitakaan. Aistikasta jatkoa muille lopettaneille!!

• Anonyymi

Nikotiini lisää aineenvaihduntaa, ja kun nikotiini jää pois,, niin aineenvaihdunta hidastuu ja näin kertyy nestettä ja lihoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe