Kun tuota aikaa on, niin mielenkiinto heräsi jos ajaisi autolla Viroon ja takasin, Imatralta olisi tarkoitus ajaa Viipuriin, sieltä Pietariin ja kun on selvinny Pietarin sokkeloista, niin sittä sitten Narvaan, päämääränä Pärnu
Onko mitään ihmeelistä tiedettävää ko reissua suunniteltaessa.
Käykö sama Nuijamaalla saatu autolappu Narvassa. Migraatiokortti käynee varmaan.
Onkos Pietarissa kiertotietä jolla voisi välttää keskikaupungille eksymisen.
Jos joku on tätä reittiä kulkenut, niin mielellään kuulisi vinkkejä reitin varrelta.
venäjän kautta viroon
5
224
Vastaukset
- Venäjällä parempi
Viroon et saa viedä kuin kaksi toppaa tupakkaa, et saa viedä kanisterissa bensaa ja edes tankkia et saa täyteen tankata, ainoastaan sen verran että pääset niillä bensoilla Tallinnaan. Näin pitkälle on viety fasismi jo Virossa. Jätä koko rupumaa väliin ja vietä laatuaikaa Venäjällä.
- Muuta pois
Te kindlasti elab armas riik Venemaa.
- mie vaan
Pietari helppo ohittaa Kronstadin patotietä pitkin. Menee lopussa meren allekkin. Ohitustie lähtee ennen Pietarin pahimpia ruuhkia. Risteys helppo huomata.
Narvasta takaisin tulo on vähän erinlaisempi. Tullaus tapahtuu toisella puolella kaupunkia, josta saat sitten ajan, jolloin pääset Narvasta Ivangorodiin. Maksaa 3 €. Katso netistä ohjeet valmiiksi
Meno Narvaa on samanlainen kuin tulisit takaisin Suomeen. - autolla viroon
tuosta Viroon kanisterin viemisista on kahdenlaista tietoa tullut jotkut sanoo että saa toiset ei.ei kuulema koskisi läpikulkumatkalla olijoita.
bensan määrä tankissa ei kait koske niitä jotka eivät lähde Virosta tankkireissulle, näin olen ymmärtänny. - matkailija jostain
viimeeksi mennessäni oli kannu bensaa ja pariviinipulloa ja tupakat taxfreestä.viron tulli ei sanonut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738