Koneeseeni on asennettu VMware Player-virtuaalikone, koska vanha hyvä tulostimeni ei toimi XP:tä uudemmissa Windows-versioissa. Miten saan virtuaalikoneen tunnistamaan USB:n? Tällaisenaan se on ihan turha.
Miten saa USB:n virtuaalikoneeseen
7
237
Vastaukset
Suosittelen Virtualboxsia. Siinä toimii aika hyvin usb laitteet.
- print it
Kiitos vastauksesta. Asensin Virtualbox Managerin, mutta miten eteenpäin? En itse asentanut aiempaa virtuaalikonetta, joten en oikein tiedä, miten ne toimivat. Olen ihan pihalla koko asiasta.
Pitääkö tuohon päälle luoda ensin virtuaalikone, jonka päälle asennetaan XP vai tuleeko asennettavasta XP:stä virtuaalikone, johon muut ohjelmat asennetaan? Vai miten?- Tietäjä.
Minkä päälle mitä?
1. Siis virtuaalikone on tietokone ikkunassa ilman käyttöjärjestelmää, unohda se oikea kone ja kuvittele virtuaalikone ikkunaa oikeaksi tietokoneeksesi.
2. Asenna koneeseesi, siis siihen virtuaalikoneeseesi vaikka Ubuntu.
3. Asenna usb paketit ja asetukset kuntoon ohjeiden mukaan,myou tube on hyvä ohjepaikka.
Kokeillut olen ja ei toimi usb vaikka pitäisi toimia.
- print it
Täytyy poistaa asennus, koska se tuli väärälle osiolle. Missä vaiheessa pystyy valitsemaan osion, jonne se asennetaan?
Virtualboxsin asennuksen vain virtuaalikoneen?
- print it
Virtualboxin asennus meni vahingossa käyttöjärjestelmälevylle. Tarkoitus oli asentaa se toiselle levylle. En ole ehtinyt yrittää asennusta uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364