Ainakin Kemijärvellä vaikuttaa lestadiolaisuushaara, joka on muita ihmisiä syrjivä. Eivät hyväksy homoja eivätkä naispappeja. Suhtautuvat naisiin yleensäkin kielteisesti.
Osaako joku kertoa tarkemmin tästä suuntauksesta. Tuntuvat olevan pahoja ihmisiä ainakin minua kohtaan.
Mikä on uusheräys?
4
900
Vastaukset
- joopajoo1002
En ole Uusheräyksen jäsen, mutta ei kuulosta siltä, mitä olen tutustunut heihin. Olen ymmärtänyt heidän olevan Raamattu uskollisia. Raamattu ei syrji naisia. Heidän keskuudessaan arvostetaan jokaista, niin naista ja miestä. Jokainen on yhtätärkeä Jumalan edessä.
Ihmiset tekevät omia oppejaan monesti.
Suosittelisin sinulle, että menisit tutustumaan heihin ja hae esim .Lähettäjä lehteä luettavaksi. Löydät sieltä hyvin vapauttavan evankeliumin.
Jos on mahdollista käy myös Kalajoen kristillisellä opistolla kuuntelemassa tapahtumia. Siell. On aina ihanat päivät ja ihanaa opetusta.
Älä jää joidenkin lakihenkisten opetuksiin kiinni vaan tutustu todella Uusheränneisiim. Löydät monenlaisia uskovia. - kregor vanhaheränn,
Pahan kosketus-----------------------
Ei ole fiksua yleistää, lapissa on ain muutenkin ahdistavaa.. vrt jellivaara..
Liian vähän valoa.. syynä? - Näin
Uusheränneet ovat uudestinukkuneiden vastakohta.
- 171027
Ei vaan kauan sitten nukkuneiden vastakohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461