Olen 26-vuotias mies Kaakkois-Suomesta. Olen työskennellyt vuodesta 2007 kiinteistönhoitajana, mutta nyt on alkanut alan vaihto kiinnostaa. Aikuiskoulutustukeen olen oikeutettu, 8 vuoden työssäoloajan täytyttyä (työssä 5,5 vuotta työssä, armeija 9kk, plus kesätyöt kolmelta kesältä). Aikuispuolen opiskelusta kiinnostaisi erityisesti sähköala tai LVI-ala. Sähköpuolelta kävin ammattikoulussa vuosina 2004-2007 kaksi ensimmäistä vuotta hyväksytysti, kolmannella vuodelle koulu jäi kesken. Tästä kai saa hyväksiluetuksi mahdollisesti tulevasta opiskelusta? Millaisia kokemuksia "kohtalotovereilla" aikuisopiskelusta? Miten työllistynyt valmistuttua?
Ilmeisesti opiskelun tahti on aika kova koska koulutukset n.vuoden mittaisia?
Millaisina näette aikuisopiskelusta valmistuneen valmiudet työelämään kyseisille ammateille? Myös sähköalan ja LVI-alan ammattilaisten mielipiteet kiinnostavat.
Neuvoja aikuisopiskelijaksi aikovalle
Aikuisopiskelu
1
185
Vastaukset
- sivusta seurannut
Hei! Kylmäpuolella on huutava pula ammattimiehistä. Kesä on luonnollisesti sesonkiaikaa, joten jos jaksan painaa muutaman kuukauden hulluna töitä, niin tässä sinulle hyvä ala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276