Oon joutunu käyttämään yli 20 vuotta vaippoja öisin kun en herää pissahätään. Olen inhonnut vaippoja vaikka niiden hyöty on ollut kiistaton. Nyt on tullut jostain syystä halu pitää vaippoja päivälläkin vaikka ei ole oikein tarvekkaan. Olen useamman viikon käyttänyt päivällä vaippoja ja koittanut että tunne menisi ohi. Niin ei vain ole käynyt. Onkohan siitä jotain haittapuolia pitemmän päälle? Voisko joku auttaa asiassa?
outoko?
uusi ongelma
2
231
Vastaukset
Ei varmasti ole mitään haittaa, eikä outoa.
Kun asian kanssa on sinut, vaippojen käyttäminen ja ihan vain pitäminen on aivan turvallista.- tena flex
Hei
Ei siinä mitään outoa ole ja meitä on miehiäkin jotka joutuu erilaisista syistä pitämään vaippoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576