No helvetti kun isäntä ei kertonu että noi metalliromut on niin korkeita ja sit se siltakii oli liian matala. Se autokii ajo ihan perässä kii! Olishan senkin pitäny tajuta et jättää välii..!
Oon miettyny et haastan isännän, perässä ajaneen ja sillanrakentajan oikeuteen..
Mä en oo syylline mihinkään..mää vaan ajoin!
Jos mulle ei ala tuleen korvauksii niin laitan liiton miehet asialle..!
Sattu pikku haba Raaseporis..
Kapitalistiriistäjä
2
196
Vastaukset
- Kapirunkkari on pelkuri
Kauanko sulta päivässä menee aikaa kun etsit näitä kuljetusalaa koskevia uutisia? Mikä sulle on aiheuttanut noin kovan katkeruuden kuljetusalaa kohtaan?? Mikset koskaan jakele uutisia kuljetusfirmojen konkursseista, lomautuksista tai yrittäjien verorikoksista tai muista vilpeistä joita maassamme tapahtuu varmasti enemmän kuin kuljettajille esimerkin tapaisia tai muita vahinkoja???
- Ei muute ajanu peräs
Opettele lukemaan palikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251