Mitä miehet ajattelee

long long time

Mitä miehet ajattelee päälle kolmekymppisestä simpsakasta naisesta, joka on ollut 4 vuotta harrastamatta seksiä miehen kanssa omasta valinnastaan? Mahdollisuuksia harrastaa seksiä on ollut, mutta ei halua (paitsi teoriassa). Taustasyynä lähinnä kyllästyminen miehiin, jotka selvästi haluavat vain sitä yhtä asiaa liian pian. Tämä aiheuttanut pitkäksi aikaa vahvan turn off -fiiliksen koko asiaan käytännössä.

Onko mahdollista, että mies pitää tällaista sen verran outona, että jatkaa matkaansa? Kannattaako asiasta edes sanoa kuin, että on ollut vähän taukoa...

4

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman muuta kannattaa. Itse olen (toki alempiarvoisena, kun olen mies) ollut pitkän parisuhteen päätyttyä neljä vuotta ilman seksiä, toki paineet elämän toiseen kumppaniin ja sen löytämiseen kasvavat päivittäin, kun on erosta toivuttu, mutta yhden illan juttuihin ja "säälipanoihin" en haluaisi kovinkaan kokeneen "opettajan" kanssa lähteä.

• Voisimme

Harrastaa yhdessä lohtuseksiä ja keskustella tuosta kiusallisesta pulmastasi.

• Moikka, haluaisin sellaisen naisen että vain runkattais yhdessä :-)

• Moikka itse haluaisin suhteeseen naisenkanssa sillalailla että vain runkkaus olisi sallittua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7606
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      80
      7041
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5304
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4785
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      242
      4357
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4336
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4255
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4008
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3143
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48