Mitä miehet ajattelee päälle kolmekymppisestä simpsakasta naisesta, joka on ollut 4 vuotta harrastamatta seksiä miehen kanssa omasta valinnastaan? Mahdollisuuksia harrastaa seksiä on ollut, mutta ei halua (paitsi teoriassa). Taustasyynä lähinnä kyllästyminen miehiin, jotka selvästi haluavat vain sitä yhtä asiaa liian pian. Tämä aiheuttanut pitkäksi aikaa vahvan turn off -fiiliksen koko asiaan käytännössä.
Onko mahdollista, että mies pitää tällaista sen verran outona, että jatkaa matkaansa? Kannattaako asiasta edes sanoa kuin, että on ollut vähän taukoa...
Mitä miehet ajattelee
4
228
Vastaukset
Ilman muuta kannattaa. Itse olen (toki alempiarvoisena, kun olen mies) ollut pitkän parisuhteen päätyttyä neljä vuotta ilman seksiä, toki paineet elämän toiseen kumppaniin ja sen löytämiseen kasvavat päivittäin, kun on erosta toivuttu, mutta yhden illan juttuihin ja "säälipanoihin" en haluaisi kovinkaan kokeneen "opettajan" kanssa lähteä.
- Voisimme
Harrastaa yhdessä lohtuseksiä ja keskustella tuosta kiusallisesta pulmastasi.
Moikka, haluaisin sellaisen naisen että vain runkattais yhdessä :-)
Moikka itse haluaisin suhteeseen naisenkanssa sillalailla että vain runkkaus olisi sallittua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606