Jag kom nyss hem från min när butik och kärran med kattmat och andra tillbehör var fylld till brädden.Så bra att folk är givmilda när det gäller oskyldiga djur.
Många skaffar en kattunge åt sina barn(de är så söta och gulliga ).Tyvärr växer de och behöver kärlek och omvårdnad i minst 10 - 15 år,då är det inte så roligt mera.
Kampanjen "Mat åt hemlösa katter ".
tack till vår Sale
3
127
Vastaukset
- familjemedlem
Människor fattar inte att de har ett stort ansvar när de skaffar ett djur åt sig.Sällskapsdjur är inga leksaker som man kastar bort när de inte mera är roliga.
- katthuset
Jag understöder också annars ett lokalt hem för hemlösa katter,mat och annat behövs året runt.
- djurvän
katthuset kirjoitti:
Jag understöder också annars ett lokalt hem för hemlösa katter,mat och annat behövs året runt.
Det borde inte ges gratis kattungar åt folk,om man hamnar att betala ett ordentligt pris för sitt husdjur så kastar man inte bort det så lätt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094