Controllin vastaus

Copy ja paste

Poistoissa ei ole kyse nikkirasismista, vaan häiriköistä. Jos poistan esimerkiksi jonkun häirikön viestin keskeltä ketjua, myös hänen jälkeensä kirjoittaneiden viestit näinollen poistuvat. Niitä ei siis poisteta erikseen, eivätkä ne ole olleet asiattomia millään tavoin. Harmihan se tietysti on, jos myös asiallisten viestien kirjoittajien viestit poistuvat, mutta minä en sille voi mitään, jos tämä poistojärjestelmä poistaa nekin. Siitä taas tuntuu aiheutuvan joillekin mielipahaa, josta omasta puolestani pyydän anteeksi, vaikken siihen asiaan millään tavoin voi vaikuttaa.

Ylläpito poistaa myös viestejä, jos en itse ole koneen ääressä. En osallistu palstalle kirjoitteluun muilla kuin tällä sheriffin nimimerkilläni, koska aikani ei riittäisi siihen.

20

1683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta tässähän tämä kaivattu ja odotettu Sefun vastaus onkin.

• MillaN

...ja minusta siinä ei ole mitään epäselvää.:D

• Jermu

Että, joillekkin tää on vaan salaliitto heitä vastaan ja sefu varmasti valehtelee, koska heillä on siitäkin pitävät todisteet. Noo, mites olis tutut 5,55 HOPin krediittiä panoksena. Etkö uskalla lyödä vetoa? Käyppä lottoamassa, niin ehkä saat tuon vaivaisen rahamäärän ensi lauantain arvonnassa kasaan! Kjäh!

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

Että, joillekkin tää on vaan salaliitto heitä vastaan ja sefu varmasti valehtelee, koska heillä on siitäkin pitävät todisteet. Noo, mites olis tutut 5,55 HOPin krediittiä panoksena. Etkö uskalla lyödä vetoa? Käyppä lottoamassa, niin ehkä saat tuon vaivaisen rahamäärän ensi lauantain arvonnassa kasaan! Kjäh!

...Jermuseni...siinä olet heti vetoa lyömässä ja toiselle kyykkyä yrittämässä.:DD

• MillaN kirjoitti:

...ja minusta siinä ei ole mitään epäselvää.:D

Ei minunkaan mielestä. Se, kelpaako vastaus kaikille, on jo toinen juttu.

• Jermu kirjoitti:

Salaliitossa voi olla kuka tahansa mukana?

Jermu?, et kai sinäkin Brutukseni???

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

...Jermuseni...siinä olet heti vetoa lyömässä ja toiselle kyykkyä yrittämässä.:DD

Toi sefun teksti on täysin selvää tarinaa ja kerrottu täälläkin jo monta kertaa. Mutta ehkäpä tuo Wafflan (vohveli) lähtisi tappeluksiin todistustaakasta ja kaikesta sellaisesta hölynpölystä. Olisi edes actionia täällä palstalla.(No eihän Waffella oikeasti ole mitään noitten poistojen kanssa, mut jos se vaikka vähän tässä työpäivän jälkeen epähuomiossa alkais kinaamaan..hähää)

• Jermu
        Waffen-ss kirjoitti:

Salaliitossa voi olla kuka tahansa mukana?

Jermu?, et kai sinäkin Brutukseni???

Mitäs mä sanoin. Jos olisit lyönyt sen vedon, niin mä ostelisin jo kaikkea kivaa Hakkuuaukean shopparilla niillä voittokrediiteillä.
        Ei kelpaa sitten millään...Ootas vähän, kun vähän aikaa jutellaan tuosta nikkirazismista ja salaliitosta täällä palstalla, koska sefut kirjoittelee toisten nikeillä...Niiinpä, Wafllan hyvä..Kyllä tästä paketti laukeaa..

• Titityy
        Jermu kirjoitti:

Mitäs mä sanoin. Jos olisit lyönyt sen vedon, niin mä ostelisin jo kaikkea kivaa Hakkuuaukean shopparilla niillä voittokrediiteillä.
        Ei kelpaa sitten millään...Ootas vähän, kun vähän aikaa jutellaan tuosta nikkirazismista ja salaliitosta täällä palstalla, koska sefut kirjoittelee toisten nikeillä...Niiinpä, Wafllan hyvä..Kyllä tästä paketti laukeaa..

Onko Waffe sefu?

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

Toi sefun teksti on täysin selvää tarinaa ja kerrottu täälläkin jo monta kertaa. Mutta ehkäpä tuo Wafflan (vohveli) lähtisi tappeluksiin todistustaakasta ja kaikesta sellaisesta hölynpölystä. Olisi edes actionia täällä palstalla.(No eihän Waffella oikeasti ole mitään noitten poistojen kanssa, mut jos se vaikka vähän tässä työpäivän jälkeen epähuomiossa alkais kinaamaan..hähää)

...ei Waffen jouda sun kaa leikkimää, koska myö Waffenin kanssa pussaillaan.:D

*ottaa Waffenia korvista kiinni ja antaa niin tulisen suutelman...että* :D

*siinä Toimittajalle taas ihmettelemistä* :D

• Jermu
        Titityy kirjoitti:

Onko Waffe sefu?

Waffeni ooksää joku sefu vai? Toi tiltaltti kýselee tossa, kun ei itse kerkee tai osaa kysyä..Mitä?

• Jermu
        MillaN kirjoitti:

...ei Waffen jouda sun kaa leikkimää, koska myö Waffenin kanssa pussaillaan.:D

*ottaa Waffenia korvista kiinni ja antaa niin tulisen suutelman...että* :D

*siinä Toimittajalle taas ihmettelemistä* :D

Tästä palstasta on tullut ihan selvästi sextailupalsta. Perskeles. Leikkikää kotonanne ja niissä perunakellareissa, senkin kirotut vakkarit!!!
        Kjäh!

• Titityy kirjoitti:

Onko Waffe sefu?

Kyllä , kerran olin sefuna. Siitä vain on aikaa rientänyt aikalailla.

• Waffen-ss kirjoitti:

Kyllä , kerran olin sefuna. Siitä vain on aikaa rientänyt aikalailla.

Rosvoo ja poliisia pentuna leikittiin. Nopea kinttuisena vain kerran poliisiksi pääsin.. Oli mulla tähtikin rinnassa.:)

• MillaN
        Jermu kirjoitti:

Tästä palstasta on tullut ihan selvästi sextailupalsta. Perskeles. Leikkikää kotonanne ja niissä perunakellareissa, senkin kirotut vakkarit!!!
        Kjäh!

...vaan ärsyttää kun Waffe ei leiki sun kaa.:D

En mää mihkään perunakellariin haluu sekstailee...siel on pimeetä ja kylmää ja haisee kellarille ja perunalle. Oot ilkee vakkarilälly...ajamas toisii kellariin...mee ite sinne tappelee pottulaarien kans, niih! :D

• kaikille

muistin virkistystä

Poistojen syy
      Kirjoittanut: Control 8.10.2004 klo 22.04

Olen saanu paljon henkilökohtaista sekä palstan kautta tapahtunuttu ilmoitusta eräistä nimimerkeistä, joiden tarkoituksena on vain ja ainoastaan häiriköidä multinikkeineen ja "peesaajineen" palstoilla.

Eräs nimimerkki sekaantuu jatkuvasti eri ketjuihin häiriköiden ja tuoden itseään esille ilman mitään todellista sanottavaa. Sekä tekemällä tyhjänpäiväisiä avauksia, jolloin moni asiallinen keskusteluketju menee kakkossivulle. Moni kokee tämän erittäin häiritsevänä. Samoin se on koettu myös chat-keskusteluissa.

Moni lukija on toivonut, että tämä palsta pysyisi leppoisana kahvikeskustelupaikkana ilman häiriköijiä ja sen vuoksi katson aiheelliseksi pitää kyseistä linjaa, että se viihdyttäisi mahdollisimman monia.

• *kiittelee*

että pysyt valitsemallasi linjalla. Näkeehän sen taas tästäkin ketjusta, kuka siellä tyrkyttää itseään.

• minkään
        *kiittelee* kirjoitti:

että pysyt valitsemallasi linjalla. Näkeehän sen taas tästäkin ketjusta, kuka siellä tyrkyttää itseään.

palstan valvoja, löysin vaan tuon vastauksen.

• Laatia vastaus joka ei perustu totuuteen?

Kyseisessä ketjussa ei ollut ainoatakaan häirikköviestiä!

Uskon että sefuna saat ne meille tavallisille käyttäjille piilossa olevat viestit tarvittaessa haltuusi, joten voit rehellisyyden nimissä ja oman uskottavuutesikin vuoksi postittaa sen häirikköviestin joka johti siihen että monisäikeinen ja asiallinen vietiketju lyheni tyngäksi, jossa vain muutaman viestit säilyivät!

Edelleen, asiaa on käsitelty kohta viikko, miksi pääsi oli pensaassa koko ajan?
      Onkohan syynä se että vasta nyt tänään alkoi maa polttaa jalkojesi alla?

Jos linjasi on se että kiellät totuuden muiden kirjoittelijoiden edessä, niin mitä odotat meiltä jotka varmasti tiedämme tapahtumien todellisen kulun ja motiivin teollesi, ja todennäköisesti tulet tekemään aivan samoin tulevaisuudessakin, näetkö sinulla olevan edellytyksiä kaiken jälkeen hoitaa luottamustehtävää kunnialla vai vedätkö itse johtopäätöksesi toimistasi?

Käärme on sama käärme vaihtoi se nahkansa kuinka usein tahansa!

Uskottavuutesi sefuna on tällä hetkellä tasan NOLLA!

• Stone-Man

Sinun uskottavuutesi on ollut täällä myös NOLLA. Tyhmyys yhdistettynä jankuttamiseen on ollut tavaramerkkisi. Juuri sinunlaistesi nettihyypiöiden takia poistoja suoritetaankin.
        Olet yhdessä Simanaisen kanssa suurimmat poistojen perään itkijät.

Teidän naurettavat hengentutoksenne eivät ole säilyttämisen arvoisia. On siis turha parkua täällä. Ellei sinua itseäsi tasokkaampi seura kiinnosta, niin ryömi takaisin sinne kiven alle, josta tänne tulitkin. Täällä ei paskaa jauhavia ja hävinneitä itkijöitä kaivata.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238