Olisin kiinnostunut juttelemaan jonkun ihmissuden tai ihmissusita kiinnostuneen kanssa. Itse olen ihmissusi ja joskus tuntuu ettei ole ketään, jonka kanssa puhua tämmöisistä asioista. Minulle on aivan sama oletko tyttö vai poika, eikä ikäkään ratkaise tässä. Haluaisin vain jutella. Sähköpostini on katarina.helmipuro@gmail.com
Jos olet kiinnostunut ihmissusita tai olet ihmissusi, voit lähettää minulle viestiä.
Ihmissudet hoi!
8
121
Vastaukset
- Olisin
kiinnostunut juttelemaan kanssasi ihmissusista. Mä haluaisin olla ihmissusi.
- Bad Wolf
Voisin jutella kanssanne mutta sähköpostin saan vasta ensi vuonna ehkä...
- Kiinnostais simona
Ja mua kans kiinnostaisi mutta olen vielä niin nuori, että osaan kirjoittaa vasta ensi vuonna....
On itsellä outoja ihmissusi maisia kokemuksia täyden kuun aikaa olen kiivennyt katolle ja hypännyt alas ja ei käynyt mitään. Täyden kuun öinä en voi nukkua ja silmät ovet reunoilta sinivihreät mutta keskeltä kirkkaan keltaiset (koko ajan) Suvussa kiertää legendoita joissa sukulaiset katovat öisin ja aamuisin löytyvät metsästä. Varmasti tulet kuulemaan minusta itsessä virtaa luultavasti muutakin verta kuin ihmisen koska äiti ja isä ei anna ottaa kenenkään minusta veri testejä (siis lääkäreide) vaikka pitäisi äiti tai isä sanoo vaan minun tyttären vereen ei kosketa ja yleensä lähdemme melko pian lääkäristä. Kun kävin omista syistä testeissä jossa katsottiin kehon lihas/rasva massa niin minulla on reilusti enemmä lihas massaa kuin muilla ikäisilläni kuuluisi olla ja lääkäri sanoi sen jälkeen kun näki tuloksen toiselle lääkärille että mittaa uudestaan ei tämä voi pitää paikaansa. Kuulet minusta melko pian
- auu
Hei oletteko vielä täällä itse olen ihmissusi ja olen myös kiinnostunut ihmissusista
- OnkoTäälläJoku
Musta olisi kiva kanssa puhuu ihmissuden kanssa, mutta onko teillä kikkiä, jos täällä siis on vielä joku.
- Talsiana
Juu, mun nimimerkki on sama kuin mun kik
- seihmissusi
Mä oon ihmissusi mun kaa voi aina puhua kirissä mun ke _emmi_1D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717