Mitäs mietitte onko kokemuksia urakoitsijoilta, onko järkevää ostaa konetta ja aloittaa urakoimaan esim harvesteri, PONSSE Ergo jne. Onko kannattavaa vai voiko odottaa konkurssia.
Metsäkoneurakointi kannattavuus?
5
2569
Vastaukset
- vanha lopettaa
Parasta ostaa 3 UUTTA ketjua KERRALLA, hoidat siirrot itse ja teet laskutuksen, kyllä se siitä lähtee.
Mitään vaaraa konkurssista ei uusilla koneilla ole, vanhat ovat loputon raha reikä.- kiinnostunut jcv
paljon tuohon joutuu sijottaan ja kauanko pitäs paiskia ,että olis omillaan ?
- uutta tilalle
kiinnostunut jcv kirjoitti:
paljon tuohon joutuu sijottaan ja kauanko pitäs paiskia ,että olis omillaan ?
Alle 3 miljoonanhan noi lähtee, muutaman vuoden kuolettelet ja sitten vaihtoon.
- Metsäkone1
Mites itse olet aloittanut onko sinulla minkäänlaista koulutusta metsäkoneenkäytöstä, itse valmistun kolmen vuoden päästä maarakennusalan ammattilaiseksi joten kaivinkoneen käyttö tulee tutuksi mutta entä itselläsi, sillä kokemusta teikäläisellä varmaan on, mutta onko alalla käytävä jonkinlaisia koulutuksia vai riittääkö vain tieto-taito?
- ponsse.
Ei mitään turhia kouluja, ostat vain koneet ja alat paiskia töitä yötäpäivää.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296