Sagamar

syksyn nainen

Hei Sagamar,
Ehtisitkö vilkaista mitä minulle näkyy?
Olen 28 vuotias tummahiuksinen nainen, hyvässä parisuhteessa ja työelämässä.
Oma perhe haaveena, ja asunnon vaihto suunnitteilla. Mitä näet tilanteeseen? Lapsia? Kihlausta? Pysynkö samassa työpaikassa?

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhetilanne: Kun katson lähivuosia korttien läpi niin perheelle on suotuisa aika kolmen vuoden päästä; täällä otetaan suurempaa vastuuta ja rakennellaan uutta, ja myöskin tämä aika sopii yhteen kun katson läpi työelämääsi eli neljäs vuosi liittyy uusien asioiden toteuttamiseen mutta nämä viittaavat voimakkaasti koti-ja hoitopuolelle, koska perhettä nyt toivot mielessäsi; jos näin on niin tämä on voimakas oman kodin ja hoivaamisen suunta; sinulla on aikaa organisoida ja toteuttaa jotain ihan uutta ja teet sen mahdollisesti vähän omissa oloissasi.
      Työpaikkaasi koskien niin säilytät saman paikan vielä, mahdollisesti ensi vuonna tulee uusi paikka sillä sain siellä muutoksen; jokin tekee tehtävänsä ja on valittava uusia teitä, ja kun katson lisää niin löydät uudet voimavarat ja tulkkaisin sen siirtona/muutoksena mikä vaatii henkilökohtaista vahvuutta ja avoimuutta ympäristölle.
      Kihlat; parin-kolmen vuoden vaiheilla hyvin suotuisaa aikaa, täällä kaikki yhteiset unelmat liittyen rakkaus-ja perheasioihin toteutetaan. Saan täällä myös selvää suuntaa mikä kuvaa parhaiten perhesuunnittelua ja lapsen syntymää.

• syksyn nainen

Kiitos vastauksestasi :)
      Pystytkö tarkentamaan työpaikka-asiaan? Vaihdanko kokonaan uuteen paikkaan vai säilyykö esimies uudessa työpaikassa?
      Mukava kuulla,että perhehaaveet toteutuvat. Olen löytänyt ihmisen jonka kanssa haaveet kohtaavat täysin, ja elämä tuntuu muutenkin turvalliselta.
      Lapsista on ollut puhetta ja yhteisissä haaveissa olisi vuoden päästä raskaus. Jäädään jännityksellä odottamaan onnistaako jo silloin vai venyykö mainitsemasi ajan verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4278
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2441
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1988
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe