Voisiko joku ystävällisesti kertoa miten kannattaa omatoimimatkaajan hankkia puhelin ja nettiliittymä? Suomestakin saa tilata kortin jolla voi soittaa 1,5 h paikallispuheluita, 1 h suomeen ja netti maksaa 1,22€/vrk. Mutten ko. kortin käyttöohjeet olivat aika sekavat ja huonosti ymmärrettävissä.
Saako Thaimaasta puheli kortteja helposti ja edullisesti ja miten kannattaa nettiyhteys omatoimimatkaajan järjestää ja pitääkö olla tablettiin ja puhelimeen omat kortit?
Miten netti/puhelinliittymä?
10
358
Vastaukset
- tyhmempi suonmaalaan
puhelin kannattaa jättää kotiin, kun on lomalla ja ainuat tapleitit on niitä sinisiä
- tyh,ä suomalainen
Melkein pakko ottaa puhelin ja tabletti mukaan että saa etsiä ja varata netistä seuraavan yöpaikan sekä katsella kulkuyhteyksiä yms. Matkaan liittyvää, niin ja nähtävyydrt löyyynee myös netistä.
Kiitos muistskin hyödyllidistä neuvoista. - ei tressiä
tyh,ä suomalainen kirjoitti:
Melkein pakko ottaa puhelin ja tabletti mukaan että saa etsiä ja varata netistä seuraavan yöpaikan sekä katsella kulkuyhteyksiä yms. Matkaan liittyvää, niin ja nähtävyydrt löyyynee myös netistä.
Kiitos muistskin hyödyllidistä neuvoista.lähinnä omatoimimatkaajan ongelma
- että näin
Mene 7-eleven osta D-Tac prepaid paketti ohjeet lukee selvällä englannin kielellä pakkauksessa.
- ei ongelmaa
Omaa liittymää ei Thaimaassa kannata käyttää jos ei ole paksua lompakkoa.
Osta kuten ed. viestissä on neuvottu ja monessa paikassa on myös ilmainen wifi. - D _Tac sim
Netti paikkojakin on, ei enään niin paljoa kuin vielä 2-3 vuotta sitten, maksaa 1-2 THB minuutti.
- no höh
Pattayalle tämä ei ole edes ongelma.
- OlliR
www.matkadata.fi
- TyhmäSuomalainen
Olli haloo.
Minä omatoimimatkailija palasin reissultani jo 3 vuotta sitten.
Kävin Pattayalla, enkä koskaan sinne sirkukseen enää omatoimimatkaile. - viisassuomalainen
TyhmäSuomalainen kirjoitti:
Olli haloo.
Minä omatoimimatkailija palasin reissultani jo 3 vuotta sitten.
Kävin Pattayalla, enkä koskaan sinne sirkukseen enää omatoimimatkaile.Lerppahan sie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738