Näin tänään kaupungilla naisen, jolla oli tatuoituna lammas ja skorpioni, mietin vain mitäköhän nämä kuvat mahtavat symboloida, eikö kaikilla tatuoinneilla ole jokin merkitys?
Anteeksi tyhmyyteni :)
Symboloivatko nämä kuvat jotain?
14
383
Vastaukset
- UtunVirpo
Kyllä, skorpioni tarkoittaa että kyseisellä naisella on honda ja lammas sitä että nainen on käynyt rippikoulun Lohjalla.
- Jcutxiyciy
Varmasti ne jotain ainakin naiselle merkitsevät. Olisit kysynyt :D
- mIAUMIAU
Skorpioni symboloi usein voimaa & lammas viattomuutta :) Lisäksi naisella on niille varmasti oma merkitys.
- pårhå
Ne muuta symboloi kuin että naiseus tärvelty pilalle..
- Tia-alina
Myös tatuoitu nainen voi olla kaunis, turha Pårhå tulla provoamaan :) !! Söpöt tatuointi aiheet muuten!
- pårhå
Niin voi..yleensä ei..
- Mietinvain
Ap ilmoittautuu :)! Mielestäni tämän naisen tatuoinnit olivat söpöjä ja sopivat loistavasti hänen ulkoiseen olemukseensa! Eli häntä tatuoinnit eivät ainakaan pilanneet ;).
- Tatuoitu nainen
Itse otin ranteeseen pienen kukan, joka symboloi menehtyneestä läheisestäni. Ken tykkää, ken ei -itse ainakin tykkään ja itseäni varten sen otin :) Tosin sitä pitää vielä hieman korjata..
- justthinking
Oletko varma, että oli lammas eikä oinas? Jos ois ollu horoskooppimerkkejä?
- hyvätkaupat
No tuo tatskan omistaja oli Maija ja "Maijall oli karitsa". Se skorpioni taas tuli kaupan päälle, kun sai kaksi tatskaa yhden hinnalla
- Scorpiosheepwoman
Hei! Täällä kirjoittaa nyt tämä skorpionin ja lampaan omistaja :) Eli siis skorpioni on horoskooppi merkkini ja lammas taas tulee japanilaisesta charanavi merkistäni joka on lammas. Tässä teille selitys ja en saanut yhden hinnalla vaan maksoin erikseen :D!
- tyhmämikätyhmälammas
kuvat symboloi suoraan älykkyyteen, eli lammas jne...
kauniita kun vanhenee, ja iho rypistyy - kuuskymppinenlammas
mikä ääliö , et oooooooo
- Hihhei94
Ahaa, noh tänne oli tullutkin lisää kommentteja koskien tatuointejani :D hauskaa! Tein itse valintani kun hakkautin ne ihooni, en kadu ovat osa minua. Harvoin on tullut vastaan toista kellä olisi lammas tatuoituna :).
xoxoxo
Scorpiosheepwoman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296