Pakko-oire-ihmisten vertaisryhmä

Petso

Itse olen ihan äskettäin liittynyt Haagassa kokoontuvaan vertaisryhmään. Suosittelen lämpimästi, koska siellä tapaa ihmisiä, jotka ymmärtävät mistä puhut, kun kerrot ongelmistasi. Heillä itselläänkin on OCD.

Ainakaan itse en ole koskaan aiemmin tavannut OCD:sta kärsiviä, vaikka ongelma on suhteellisen yleinen.

Tulkaa kokeilemaan. Seuraavan kerran kokoonnumme kahden viikon päästä torstaina. Kyselkää vaikka tässä ketjussa lisätietoa. :)

8

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekoan87

Hei,
      onko tarkempia koordinaatteja ja aikaa? Saako siellä olla hiljaa jos ei itse halua puhua?

• Petso

Saa olla hiljaa, jos ei halua puhua. Ryhmä on vapaan vertaiskeskustelun suvaitsevainen ja rento muoto. :) Tänään on tapaaminen.

Nuijamiestentie 3 B, 4. kerros, 00400 Helsinki

• Ocd-north

Harmi kun on matkaa niin paljon välissä,tulisin mielelläni jos asuisin lähempänä. Ehkä seuraavalla helsingin visiitillä? Tämä tosiaan on sairaus josta on turha yrittääkkään puhua ihmisten kanssa jotka eivät tätä sairasta tai tiedä muuten vaan enempää tästä(kokeiltu on) ja saat vain epäuskoisia/sääliviä katseita

• Ocddddddddd
        Ocd-north kirjoitti:

Harmi kun on matkaa niin paljon välissä,tulisin mielelläni jos asuisin lähempänä. Ehkä seuraavalla helsingin visiitillä? Tämä tosiaan on sairaus josta on turha yrittääkkään puhua ihmisten kanssa jotka eivät tätä sairasta tai tiedä muuten vaan enempää tästä(kokeiltu on) ja saat vain epäuskoisia/sääliviä katseita

Oulussa asun itse, ja täällä ei kyllä saa mitään apua tähän sairauteen.

• pooiu

Onko lähiaikoina tapaamisia tiedossa? Kiinnostus heräsi.

• pakkopakko

Joo ouluun kyllä sais tulla kans joku vertaisryhmä. Terveisin pakko oireinen oululainen 21 v mies.

• Ocff

Olen mukana 26-vuotias mies oulu

• kerranjostoisenkin

Hei, onkohan Haagan ryhmä vielä pystyssä? Täällä olisi vantaalainen pitkäaikainen pakko-oireinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8123
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6369
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2440
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2430
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      42
      2204
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83