det här tjafsandet med sommar och vintertider.Min inre klocka är i olag igen flera veckor.
Jag gillar INTE...
5
189
Vastaukset
- :-)
Inte jag heller, men semestern börjar om 2 timmar :D
- trevlig semester
Åker du månne utomlands ?Här är ju litet blåsigt och regnigt.
- :-)
trevlig semester kirjoitti:
Åker du månne utomlands ?Här är ju litet blåsigt och regnigt.
Vi var 2 veckor i Thailand, nästan för varmt för oss gamla, närmare 34 mitt på dagen.- Fick ha paraply för att undvika solsting :)
- klockmor
Tur ändå att de flesta klockor automatiskt ändrar tiden,jag har bara två väggklockor som jag "själv " måste ändra.
En timme hit eller dit borde inte spala någon roll. Men om man är sina vanors slav, alltså en riktig vanemänniska, en sådan har problem med allt som inte passar in i hans/hennes gamla vanor, stenhårda rutiner.. Det gäller att spola bort mycket av sina onödiga vanor och börja se livet lite mer positivt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483462- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672534
- 422414
- 131784