VL, EL, UL...!?

riesa

En ole typerämpään asiaan törmännyt sitten ala-asteen luokkaretken.
Turhaa niin turhaa on teidän pohdiskella uskonasioita internetissä, *sylkäys.
Siitä ei varmasti tule yhtään MITÄÄN hyvää.

Joka tuntee ahdistusta, menköön pyytämään syntejään anteeksi vaikka seuroihin.
Hus, menkää pois. en jaksa

**Uuslestadiolaisuus..** mitä ihmettä?
En ole koskaan kuullutkaan.
ei ei, älkää.. minä voin hermostua usein pienestä
Toivottavasti en KOSKAAN elämäni aikana RY:llä törmää ihmisenlapseen joka sanoo olevansa **uuslestaadiolainen**
Kuolema voi olla siinä hyvin lähellä,

Niin.. Minä hermostuin taas nopeasti,
**Ul, se olikin vain vitsi, huh huh

Antakaa anteeksi

3

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UL-nuori, 20 v

Olen siis sellainen uuslestadiolainen. Kirjoituksesi sai minut mietteliääksi, koska kirjoituksesi on aika uhkaava. Itse odotan sitä että vanhoilliset eivät suhtautuisi niin vihamielisesti meihin uuslestadiolaisiin.

Lestadiolaisiin mekin kuulutaan niin kuin muutkin!

• christine

Miten voi olla mahdollista, että vanhoillislestadiolainen ihminen ajattelee/käyttäytyy noin väkivaltaisesti, rakkaudettomasti, julmasti ja itsekkäästi? Hän jopa uhkaa toista kuolemalla (tappamisella). Hänen omat asiansa ole hyvin. Viestistä välittyy, että hänellä ei ole sisäistä rauhaa ja tasapainoa itsensä kanssa. Surullista.

• vl-girley

Voitko väittää itteäs uskovaiseks, jos et haluu tavata uuslestadiolaisii RY:llä. Tiedän, että heitä käy toimitalollamme (rauhansanalaisia ym uuslestadiolaisia). Vaikka heillä on näkemyseroja valtaväen kanssa, ei se saa olla esteenä, etteikö he saa tulla vl-seuroihin. Kaverini on ul ja aina ollaan yhessä seuroissa. hän sallii ehkäsyn, mä en. mut noi on vaan meidän näkemyksiä. ei me niist riidellä. kunnioitetaan toisten vakaumuksia. Hänen mielest RY:llä on kiva käydä. kyl me yhessä paljo uskonasioista puhutaan. Hän saa olla ul ja on aina tervetullut rauhanyhdistykselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5294
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4478
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2591
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1204
    Aihe