Ota täältä halvempi liittymä ja sano irti heti, jos laskunmaksu viivästyy 2 pv, niin rokotetaan yli 5e. Eikö Sonera ole tuossakin kaikkein kallein.
http://www.laajakaistavertailu.fi/City.php?CityID=91&ctl00$ContentPlaceHolder1$btnSearchListbox=Hae
Sonera rahastaa
3
104
Vastaukset
- fsdsdd689
kerran tein soneran omilla sivuilla eräpäivän siirron ja ihmetys oli aikamoinen kun heti siirron tekemisen jälkeen tulevaan laskuun lisättiin tuo 5e.Eivät siis odota maksusuoritusta että näkisivät todellisuudessa mikä päivä lasku on maksettu esim. jos päätätkin siirron jälkeen maksaa laskun aikaisemmin kuin siirrossa sovittuna eräpäivänä veloittavat joka tapauksessa tuon 5e
- digi-info
Eräpäivänä siirto on jo myöhästä. On siellä jossain ehdoissa mainittu mihin mennessä siirto pitää tehdä mutta ennen eräpäivää kylläkin. Siirretystä eräpäivästä veloitetaan mutta eti tehdä maksuhäiriömerkintää. Sekin lukee siellä palvelussa.
Valitettavasti korko juoksee ... Se asiakaspalvelija kuittaa sulle uuden laskun siellä ja se 5 euroo ei kata sitä työtä mikä sun eräpäivänsiirtos aiheuttaa tappiota ja työkuluja. Sillä vitosella saat myötätuntoa kaupan päälle että sulla on mahdollisuus edes sillä 5 euron korolla pitää linjas vielä auki.
ONHAN SE IKÄVÄÄ että tälläsillä lypsetään extraa mutta pankki ottaa saman jo laskun maksamisesta kassalla.
- digi-info
Ei - perintätoimistoa käyttävät palvelut ottaa viivästyslaskussa vähintään 21 euroa palkkiota päälle. Sonera sentään laskututaa ite, on vielä liittymän katkaisussakin lempein koko maassa joten jos oot laskus jättäny maksamatta ja liittymäs menettäny niin älä siitä operaattoriasi mustamaalaa. Mä tiedän Soneran 6 vuoden kokemuksella vielä inhimillisimmäksi operaattoriksi. Aspakin vastaa puhelimeen sentään alle vartin yleensä. Elisaan on soiteltu 50-120minuuttia. Totta, että toi vitonen menee vaikka maksasit seuraavana aamuna mutta toiset ottaa paljon enemmän. Aika pahasti oot eräpäiviä venytelly jos on liittymäs irtisanoneet. Muilla operaattoreilla se naksahtaa poikki automaatilla puoleen väliin siitä mitä Soneralla
varmastikin ja manuaalisesti eli käsityönä, siinä sonera on viisas ettei se sentää mätkäse 80 avausmaksua automaattisesti huomautuslaskusta x päivää perässä vaan saa olla jo härskisti myöhässä joskaan summat ei ole huikeita ku sonera sulkee linjat. Tietysti jos siellä on pino palveluita kännykästä laajakaistaan rästissä niin onhan se operaattorille jo raskas asiakas siinä kohtaa. Kunnioittakaa soneraa, sonerakin on kunnioittanut kuluttajan ehtoja ja luopunut ämpäritaksa idealismistaan asiakkaita kunnioittavasti vähin äänin. En voi moittia. Ihan hyvää henkeä on asiakaspalvelussa osoitettu vaikka hyvityslinja on KANKEA kun sonera myy tai asentaa jotain väärin niin kyllä ne laskusta vähentää mutta ei korvaa vahinkoja suosiolla. Esim. korvaavan liittymän käytön aiheuttamia kuluja vian aikana ei hyvitetty vaatimuksellakaan "kun sulla oli sen toisen liittymä 1M käytössä vaikka sulla piti olla tää 24M meiltä" ja sitä ooteltiin 6 viikkoo korjaajaa joka myönsi vahingossa asentaneensa olemassa olevan linjan päälle piuhansa. Mokia käy mutta asiakaspalvelu on vielä myönteisintä kaikista operaattoreista soneralla. Työkiire tosin näkyy kun henkilöstöä on vähennetty. MYYJÄ, telemarkkinoija ei ole pakosti Soneralta vaan joku koti ihminen joka tekee provikkakeikkaa kännykällä kotoakäsin. Että jos myyjä vedättää niin älkääs haukkuko siitä soneran asiakaspalvelua, yhden telemarkkinoijan sotkua korjattiin kaksi päivää ja toisenkin yksi päivä. Lupaa enempi kuin saisi ja siitä sitten riidellään aspan kanssa mitä oli luvattu.. Haluuvat vaan provikat liittymien myyntimääristä hylkiöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068