Hieman syljettää. Koska jo vuona 1986 olen piirtänyt ja suunnitellut autoa nosturiautoksi jossa teliveto ja kääntyvä akseli takana. silloin ketteryyden ja etu akseli painojen vuoksi. Mainitsin asiasta kuljetus messuilla vta,nummek ja rkp,lla osastoilla ja minulle naurettiin ,et eihän tuosssa ole mitään järkeä. Nyt on joka auto valmistajalla vastaava alusta saatavana . silloin oli vielä teli vetoiset huonossa maineessa,nostoteli autot suosiossa.
Tridem
5
4349
Vastaukset
- dfdfdfdfdfdf
Voi pojat jos olisit sen tehnytkin silloin niin nyt kyllä kylpisit rahassa. Kyllä ei ikimaailmassa enää kannata ottaa mitään nostoteli vehjettä, on sen verran paskoja että ohhoh.
- keksiii
eiköhän reiska "puimuriteli" tullut noihin aikoihin.Euroopassa Magirus teki betoni-
autoja jo 70-luvulla tuolla konsepilla.Ohjaus .oli sähköservolla,peruttaminen aika konstikasta.Aina ne takimaiset ohjaavat pyärät vipatti johonki suuntaa. - pelle peloton
Paljon olen minäkin kaikenlaista suunnitellut, mitä on tänä päivänä käytössä...
- uudet painot
Joka valmistajalla on vastaava alusta nyt saatavilla sen vuoksi, että täyttä 76 tonnin massaa ei saa ilman telivetoa ja vähintään 4-akselista vetäjää. Rahtiautossa painojakauman saa parhaiten kohdilleen puimuriakselilla. Pilkkiauton etuakselimassan ratkaisee fiksummin kahdella etuakselilla.
- 76-tonninen
Trippeli.
Sitten teliveto.
On kauhee puskeen liukkaalla ja kovalla painolla hemmetin kankea ajettava.
nimimerkillä 76-tonninen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201