Onko kenelläkään camperia. Meinaan sellaista lavalle laitettavaa asunto-osaa.
Tiedän, että niitä löytyy netistä vaikka kuinka perkuleesti, mutta tuppaavat olemaan ulkomaanelävien sivuilla.
Olen meinannut sellaisen rustata 2wd longbed japsiini. Rakenne / eristys esim kiinnostaa, sekä camperin kiinnitys autoon. Itse suunnittelin kiinnityksen toteuttavani parilla riskillä kuormaliinalla. Rakenteeksi olen meinanut profiiliputki/puurima vai riittäisikö pelkkä pinnoitettu kova eristelevy esim epoksilujittein??? Vaneri voisi olla myös hyvä vaihtoehto juuri epoksimenetelmällä toteutettuna
CAMPER-kate Japsi pick uppiin
9
312
Vastaukset
- 4x4nissan
mulla on 4-veto nissaniin sopiva camperi.ihan kätevä,parempi kun vaunu,pääsee pahaankin paikkaan.2 henkeä mahtuu ihan kohtuullisesti.on joku ruotsalaisen pajan tekemä.
- CAMPER
Minkälainen kiinnitysmekanismi siinä on ja missä kiinnityspisteet sijaisevat. Onko kori eristetty? Onko se ns. kabiinin ylimenevää mallia ?
- CAMPER
V...tuix meni tämä homma.
http://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus/ensirekisteroinnin_jalkeinen_autovero/pakettiauto_2
Itsellä autoverolain 23 pykälän mukainen pakettiauto.- maastoasuntoauto
Voiko asuntokorin laittaa nelivetoiseen 5 -hengen täysverolliseen lava-autoon? Aina puhutaan pakettiautosta ja veroseuraamuksista, mutta entä sitten kun maksetaan täydet verot niinkuin 5 -hengen lava-autoissa maksetaankin?
- htghrtgf
Voi laittaa kunhan muut edellytykset ja määräykset täyttyy (kiinnitys, kuorman leveys jne).
Tuo että ei voi tarkoittaa vaan sitä että jos laittaa niin menee verolle. - maastoasuntoauto
Siis tällainen setti 5-paikkaisen täyden veron Amarokin lavalla on sallittu tapaus.
http://www.polarvagnen.com/fi/wp-content/uploads/2012/08/polar_campers_8sid_FI.pdf
- innosuomi
Joo pitää olla kuormuriksi rekattu se lavuri ennen kuin onnistuu laillisesti .
- 4x4nissan
tai sitten ei.
- foesnj
No joo , onnistuu näköjään uusiin täysverotettuihin lavapakuihinkin, mutta jos tiukempi budjetti ja haluaa järeemmän alustan , kannattaa laittaa kevyt kuormuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224