Haluan tehdä kuvat tiedostoista paperille itse. Enää ei varmaan kannata litkujen kanssa pimiössä touhuta. Mikä on nykyisin paras menetelmä?
Tiedostot kuviksi laadusta tinkimättä
2
695
Vastaukset
- wwwoman
....siirtyä siihen "digiaikaan".
Olen itse digikameran käyttäjä,enkä tavalliseen kameraan enää vaihda.
Kuvien käsittely on helppoa tietokoneella, niin muokkaus kuin tulostaminenkin. Tulostimen laatuun kyllä kannattaa sitten satsata,jotta saat kuvista tarpeeksi hyviä.
Mikäli haluat kuvasi paperisiksi muutoin, kuin itse tulostamalla, on esim. Ifillä hyvä palvelu sitä varten. Netin kautta lähetät ne kuvat kehitettäväksi, jotka haluat albumiisi. Kuvat tulevat muutamassa päivässä.
Eikä hintakaan päätä huimaa, halvemmaksi se tulee,kuin itse tulostaminen. - .....
Kyllä vanha pimiötyöskentely tuottaa valokuvia, jotka voittavat digitaalimaailman aikansaannokset 10-0.Jos aiot kuitenkin digitaalisesti kopiot saada aikaan, niin paras ja myös edullisin vaihtoehto on IFI:n ja vastaavien labbisten palvelusten käyttö.
Filmikuvat voit saattaa tiedostomuotoon vaikkapa filmiskannerilla, jolloin voit niitä aivan samallatavoin muokata photoshopissa kuin digikamerankin tiedostoja.Jos filkkajärkkärin omistat, niin saat laatukuvia edullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090