Moi!!
Olisikohan täällä joku kiinnostunut viettämään koko ensi kesän sesongin marmariksessa? itseäni kiinnostaa mutta matkaseura vaan puuttuu :/ ja yksin asuminen tulisi vähän turhan kalliiksi.. mutta jos sama juttu kiinnostaa sinua laita ihmeessä tänne viestiä niin voitaisi vaikka varata matka jo pian :D ja tosiaan seuraksi haen mieluiten naista ja melko nuorta koska olen itse myös sellainen :)
marmaris
kesä 2005
5
1097
Vastaukset
- Salina
minkäs ikäinen olet?
tiedätkö paljon siellä asuminen maksaa??- ...
Kyllähän se kiinnostaisi! Minkä ikäinen olet? Voisitko laittaa vaik mailin, niin voisin ottaa yhteyttä..
Itse olen myös nuori nainen..tai sen alku :D suhteellista sekin!
- juu
lai´ta vaik osoitettasi niin pidetään yhteyttä.
- sähköposti
eli postia voi laittaa valentina@city.fi :)
- marmaris
minä en ole koko kesää mutta 2 kk 2.8 lähden ja siitä eteen päin sit 8 viikkoa.
ja minullakaan ei ole viel tarkkaa tietoa seurastta olen 22 v týttö.mailia voi laittaa minulle toki myös ;)
em.nieminen@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305800- 345303
- 293004
- 342444
- 372108
- 152068
- 361952
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons371634