Menin f8 kautta komentoriville käynistäessäni koneen. Sieltä formatoin C aseman.
Formatoinnin jälkeen kone herjaa "missing boot mgr" taistellut pari pv sen kanssa. Saisiko usb tikulle laitettua esim windowsin toisesta koneesta tai jotain tärkeimpiä tiedostoja jotta koneen saisi avattua usb tikulta. Ei ole minkään näkösiä levyjä joilla voisi avata koneen.
Olen yrittänyt kaikea erilaisia keinoja saada usb tikulle asiat jotka avaisi koneeni.
Kiitos etukäteen vastanneille.
Ongelma bootmgr kanssa
5
112
Vastaukset
- doudou
Se vielä että koneessani oli Windows vista home premium
Yksi ketju samasta aiheesta riittää!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12841113Itse olen tuossa tilanteessa laittanut Windows asennus median tikulle tai dvd/cd riippuu käyttöjärjestelmästä ja palauttanut recuvalla kaiken mitä on voinut
- ihmetouhua
No tottakai se herjaa "missing boot mgr" kun formatoimalla poistit sen. Kaikki levyllä olleet tiedostosi ym menivät myös. Levy on tyhjä, koska tyhjensit sen. Mitä oikein yritit saada aikaiseksi?
Saat koneen auki asentamalla Windowsin uudelleen. Jon koneen kiintolevyllä on erillinen valmistajan tekemä palautusosio, käyttöjärjestelmän voi varmaan vielä saada palautettua sitä kautta. Et voi tehdä hommaa kopsaamalla toisen koneen Windowsia muistitikulle ja siirtämällä sen tiedostoja koneesi levylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174