Moi!!
Halusin vaa kysellä onko tääll mahdollisesti samana päivänä syntyneitä.
27.3 syntyneet
6
926
Vastaukset
- taisoni
On.Mikä vuosi?
- jenni
vuosi on 1988
- jonna
juu täällä on myös samana päivänä syntynyt.Millainen olet luonteeltasi,kun olet oinas?
- :::
joo minä oon mutta vuosi on 1992. jos kiinnostaa!!!!!
muaki kiinnostaa että millaisia toiset samana päivänä syntyneet ovat????
mun yks ystävistäni on myös oinas mutta minusta se on kuitenkin ihan eri luonteinen kuin minä!!
miten se voi olla mahdollista!!!????
onko oinaitten pakko olla saman luonteisia tai edes vähäsen muistuttaa oinasta???
ystäväni on rehelline,avoin,ystävällinen,auttavainen ja kaikkea muuta ,mutta minä oon semmonen pässi. mutta eipä mulla muuta!!!!
toivottavasti mä saan kaikkiin nuihin pieniin ja huonoihin kysymyksiin vastaukset!!!!
:minä:
- Emppuuuh
Olen syntynyt 2004
- Anonyymi
Minä ol no syntynyt 27.3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151