Laita äänet päälle, lue tekstit, katso kokonaan.
http://fathersloveletter.com/fllpreviewfinnish.htm
(Hanna-Sofia90@jippii.fi)
Isän rakkauskirje
8
2639
Vastaukset
- TaPaNi
isä antaa sinulle vaatteet,ruokaa,olkapään johon voit itkeä,pitää sinusta huolta ja rakastaa sinua enemmän kuin mitään muuta.
Miksi taivaallinen isä olisi parempi,niin kuin tuossa vihjataan..?- tyttönen tuolt*
...koska et itse usko Häneen. Tiedä se, että Hänellä on kaikki valta.
- paranoidi
tyttönen tuolt* kirjoitti:
...koska et itse usko Häneen. Tiedä se, että Hänellä on kaikki valta.
idiootit
- cometti
paranoidi kirjoitti:
idiootit
Todellakin,kaikilla ei välttämättä ole,ns.ihanneisää,tarkoitan maanpäällistä.
- miina
Elin toivossa, että lopussa olisi jokin yllättävä käänne, kun pyydettiin katsomaan loppuun asti. Mutta ei mitään. Kauniita kuvia, kauniita unia. Jotenkin minua kummastuttaa, että joillekin isä on niin kamalan tärkeä. Minä ainakin olen pärjännyt aivan hyvin, suurimman osan aikaa ilman isää...
- ...
Kiitos tiedottamastasi videosta! Se on kauniisti tehty, ammattitaidolla ja asiakas viesti takana.
Asiaa ei voisi kauniimmin ilmaista! - *AnGeL*
Aivan ihana ja todellista asiaa! Olen elänyt lähes koko ikäni ilman maallista isää, mutta en pärjäisi ilman Taivaallista Isää! Olen onnekas kun saan olla Jumalan lapsi ja tehdä vielä työtä Jumalan valtakunnan hyväksi.
- kiitos
todella kaunis. Tuli hyvä olo katsomisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616