Pyramideja

harmittaako edes?

No tää on ehkä enemmän henkistä paskaa, mutta johtuu sirkuksesta niin. Meitä on neljä tekemässä kimpassa pyramideja kaksi kertaa viikossa. No en pääse toisena kertana ja ne kolme muuta tekee aika paljon keskenään. Meillä oli hieno kolmen pyramidi ja sain tehdä sitä ensimmäistä kertaa (aikaisemmin on ollut kaikkea mikä esti sen tekemisen). Tehtiin sitä kolme kertaa ja kyllähän niillä nyt paremmin meni, mutta en varmaan pääse tekemään sitä enää. Ohjaaja kysyi ketkä on missäkin ja mut jätettiin tylysti ulkopuolelle. Tiedän, että jotkut asiat oli itellä hakusessa, mutta en voi oikein kehittyä, jos en pääse tekemään. Mulla meni vartti siinä piirrellessä ja korjaillessa muiden asentoa, ei lainkaan itse tehdessä. Siis en osaa yhtä paljon, kun en pääse kaikkiin treeneihin, mutta en myöskään opi. Muutenkin mun sirkusura näyttää tällä hetkellä toivottomalta ja joudun venyttämään sirkusopintoja vuodella. Sanoin sitten pukkarissa, että en kerta kaikkiaan enää jaksa vängätä opintojen pituudesta ja että lopetan kohta. Ja vastaukseksi sain, että en voi lopettaa, koska yksi meistä neljästä on ehkä jättämässä sirkuksen ja mua tarvitaan silloin. Jäi semmoinen fiilis, että olen se outsider, joka kutsutaan hätiin, kun on kriisi. Vähän harmittaa, yleensäkkään en pääse tekemään kolmen juttuja, ellei joku ole poissa ja yleensä silloin ei muita huvita

0

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        44
        7276
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        32
        4038
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        57
        3565
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        48
        3082
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2786
      6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2258
      7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        48
        2246
      8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        43
        2228
      9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        16