Sagamar7

4 Smile

Työasioitani tässä oon kovasti joutunut miettimään.
Suomessa ei yrittäminen kannata. Hirveitä maksuja, todella vähän hyötyä.
Pistäiskö pillit pussiin ja jos.., ni mitä sitä ossais tehä, ku ikääkin jo on..

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanteesi on epätasapainoinen ja olet vähän niin kuin eksyksissä itsesi kanssa, jotenkin vaikea aika valita tietä ja katsoa lähinnä ja keskittyä itseensä ensin kun jokin toiminta ei täällä suju haluamalla tavalla ja muutokset vaativat vastatuuleen purjehtimista. Annat tässä syksyllä asian jotenkin olla, olet tehnyt jo paljon elämässä ja olet matalalla profiililla ja jäät odottamaan jotain muuta mahdollisuutta koska näet jo miten tilanne on etkä voi hyvin asiasta. Vuoden alkupuolelle näen enemmän intoa johonkin uuteen niinkuin kurkottaisit täällä jotain unelmaa jotta voit kääntää tilanteen missä olet elämässäsi. Tähän tulee jotain asioiden toisella tavalla ottamista ensi vuoteen, ehkä on kysymys siitä että jätät tämän turvallisuuden tavoittelun ja näet vähän uudella tavalla itsesi ja ympäristösi ja se on alkua johonkin uuteen pikkuhiljaa, halua jättää jokin ja avautua uudelle liittyen näihin unelmiin tai suunnitelmiin mutta ehkä vielä venytät ja venytät asiaa vuosillakin. En ole koskaan hyvä henkilö antamaan neuvoja mitä sinun tulee valita...

• 4 Smile

Moikka Sagamar!

Luin jo aikaisemmin tekstisi ja vastasinkin, mutta hävis ties minne..

Niin.., tilanne on sikäli epätasapainoinen, enkä ole ainut jolla niin on. Olen täysin riippuvainen siitä miten vinti vetää ja tunnetustihan se on aika kehnoa ollut viime vuosina. Tämä vuosi, on pohja noteeraus.
        On paljon asioita, miksi muutokse ei suju niinkun haluan. Vaatii paljon rahaa ne muutokset ja tässä tilanteessa, olisi aika riskialtista hypätä 'tyhjän päälle.'
        Välillä meinaan väsyä itseni tainnoksiin, kun koko ajan eteen tule ties mitä.

Mutta että ens vuonna jotain virtaa antavaa.., tulee kyllä tarpeeseen!

Oon paljon miettinyt vaihtoehtoja, mutta aina tulee seinä vastaan.
        Unelmani on.., pieni nätti hirsitölli jonkun 'rapakon' vieressä.., mutta se taitaa jo olla sellanen haave, johon minulla koskaan ei ole varaa.

• 4 Smile

kiitos Sagamar.., paneudun tektiisi, kun on aikaa enempi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe