kokemuksia honka trading . olin katsomassa konetta enlannissa tuontikoneidenpojilla sama kone englannissa 20 tuhatta euroo tuotuona olis ollut 22 kotio NYT SAMA MYYNISSÄ HOKA TRADINGILLA JOTAIN 45 TUHATTA VALMETTI että honkatradingi vetääaika vitusti välistä!!! en osta
honka trading
HONKA TRADING
3
1161
Vastaukset
- valtra um 855
Miks et sitte huutanu itelles.....no mietippä vähä mikä siinä olis ideana jos myis samalla hinnalla kun ostaa....tottakai se hinta tuplataan et voi tinkiä ja jää katetta,tosin et kertonu mikä vallu oli kyseessä ja paljonko valtra pyytää vastaavasta,taitaa mennä yli 50 000€ hinnaksi
- jussi honkajoki
juu toi sama homma mulla ostin suoraan suomalaisen konevälittäjän kautta puolasta toimi eriitäin hyvin homma sama olis ollut hongalla 25 tuhatta euroo kalliinpi ... järkyttävää
- Anonyymi
Eräskin kauppias sanoi kun markalla ostan ja kahdella myyn se on prosentin voitto!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270