Kertokaa minulle mitä Lea sai aikaan Kihniöläisten hyväksi? Minun mielestäni ei sitten yhtään mitään ja aikoo asettua ehdokkaaksi seuraavissakin eduskuntavaaleissa. täyttä rivikamaa. Mutta mitä saisikaan aikaan Hannu Tiainen. Siinä ainakin on puheiden mittainen mies jos on Yläsatakunta-lehden kirjoituksiin uskomista. Miksi hän ei asetu ehdolle. Voisi tulle samanlainen ääniharava kuin Teuvo Hakkarainen Keski-Suomessa. Suotta sinne äänestetään tyhjäntoimittajaa, sais meinaan saada jotain näkyvää aikaiseksi tännekin suuntaan.
Mitä Lea mäkipää sai aikaan???
5
354
Vastaukset
- Paitsi että
Kertokaa minulle mitä persut ovat saaneet eduskunnassa aikaan jos jätetään se persujen päätehtävä tyhjäntoimittaminen vielä hetkeksi syrjään. Aivan oikein, siinähän se jo tulikin.
- Loponen ja Mä
Mikäs äijä tää Tiianen sitten on??? Onkos se jokin yrittäjä vai tyämies?? Tyämiehiä nyt on työttömänäkin joten niitä ei tarvita eikä
sais tulla lisää. - Luupää
No onhan Kihiniöstä menossa tyrkylle Keskustapuolueenkin ehdokas.
Taitaa vaan olla sitä tyyppiä et ei laittaisi itseään likoon vaan pyörisi
itsehyvänä ja nousisi kuin jumala muitten yläpuolelle. - 008
No kertokaa kuka on mäkipää,onko se joku jästipää.
- No kerrotaan sitten
Populistipuolueen kansanedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144