Aloitin seurustelun avomieheni kanssa 2012 ja kihloihin menimme helmikuussa 2013. Samana vuonna ostimme omakotitalon. Olemme molemmat töissä (mies vakituisessa, minä määräaikaisessa). Olen tässä jo pitkään miettinyt lapsen hankkimista. Menemme naimisiin ensi vuonna, mutta onko kaiken mentävä ns.vanhan kaavan mukaan? Ikää meillä molemmilla on jo yli 30-vuotta. Tiedän, että lapsi tuo mukanaan vastuuta, mutta rakastan lapsia. Minua myös mietityttää se, että kun vanhempani yrittivät minua 6 vuotta, niin voinko kärsiä mahdollisesti lapsettomuudesta?
Avoliitto ja perheen perustaminen
Minä sinuavaan
1
179
Vastaukset
- piparminttuli
Jos sinua huolettaa se tuletko raskaaksi, niin varaa aika lääkäriin tarkastusta varten. Sittenhän se selviää. Teillä tuntuu olevan suhde onnellinen ja vakaalla pohjalla.
Onnea tulviin häihin ja niiden suunnitteluun. Älä murehdi etukäteen, vaan vasta jos on aihetta kun käyt lääkärillä.
Hei. Ainakin sinä tiedät että olet todella toivottu lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286