Joo, mä alan oleen todella kyllästynyt tähän paikkaan. Nyt kun tehomyyjä status on poistunut, en voi laittaa kohdetta myyntiin edes niin, että saisin siihen hintavarauksen. En voi myöskään itse päättää paljonko on maksimikorotus huudoille. Ja Kaikki maksaa nykyään siellä. Otsikkoa ei voi enää lihavoida tai siihen ei voi ostaa väritehostetta, koska tämä on halvin tapa korostaa omaa kohdetta, ja se on poistunut siis kokonaan koska todennäköisesti ei ole tuottavaa.
Mun mielestä huutonetin ylläpito tms. aiheuttaa itse asiakkaidensa kaikkoamisen.
Maku mennyt koko touhusta. Näyteikkunapaikasta etusivulla saa maksaa jo 5 euroa jooka on ihan älytöntä. Kaikki siellä menee jatkuvasti vain enemmän pieleen.
AHNEUDELLA ON YLEENSÄ ERITTÄIN HUONO LOPPU.
huuto.netistä taas
voivoi8
1
132
Vastaukset
- Huonoa kuuluu
On myös ollut puhetta siitä, että ihmiset eivät lunasta huutojaan tai myyvät olematonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209